Zowel donateurs als niet donateurs hebben in een stichting niets te zeggen.
Beetje tegenstrijdig vindt je zelf ook niet
Lijkt mij volstrekt duidelijk waarvoor je tekent. De titel had duidelijker gekund maar er staat zeer duidelijke uitleg onder.
Weer die twijfel in een antwoordt "lijkt"....Bevestigd mijn opmerking over niet eenduidige vraagstelling, waarvoor dank.
Wat mij vooral 'steekt' is de abruptheid van het afschaffen, zonder vooraf de donateurs te polsen en de daarop volgende radiostilte van het bestuur.
Als je het forum volgt was dit absoluut niet "abrupt, niet liegen.
Radiostilte van het bestuur??? Theo heeft o.a. netjes geantwoordt en vooraf is diverse info gegeven. Daarnaast kun je geen uitleg AFDWINGEN!! Vrijwilligers werk remember, dankbaarheid mag niet genoemd worden, maar ik doe het toch! Op het forum is een duidelijke uitleg geweest en staat er nog omtrent het hoe en waarom..
Dat het niet past bij de gedachte van velen is wat anders...
Dus hiermee wil je zeggen dat alle niet donateurs maar weg moeten gaan en hun eigen forum moeten starten?
én
Hoe kom je er bij dat niet-donateurs alleen stemmen omdat het meelopers zijn of er bij willen horen?
Ook een niet-donateur kan m.i. echt wel zelfstandig denken.
Ik (donateur)
Heren, ik zeg helemaal niets!!! Ik kan zelfs ZELFSTANDIG denken!!! Dus dit prachtige voorbeeld van woorden in mijn mond leggen en verdraaien is precies waar het vaak misloopt hier (no personel offence hoor, jullie zijn niet de enige).
Als niet donateur gooi je olie op het vuur in een Stichting waarvan je niet eens donateur bent.
Laat ik het zo zeggen, je buren hebben ruzie, heel erge ruzie..
... jij stapt er op af en zegt spontaan: IK BEN TEGEN!!!!
Gaat toch ook nergens over dan?
kleine moeite voor jorick, hij had er niets voor hoeven doen.... simpel toch.
'tlijkt nu of er adhoc een beslissing is genomen en dat het besluit niet meer teruggedraaid kan, mag of zal worden.
waarom die halstarrigheid?
Helemaal eens met het niet ge-quote deel Harold!!!
Maar neem niet aan dat Jorix er niets voor had hoeven doen. Je wilt niet weten hoeveel vrijwillig werk he=ij er in heeft moeten stoppen om het forum draaiend te krijgen en te houden.
Dus simpel is dat niet als je net getrouwd bent een privé leven hebt etc etc etc.. Ik draai het liever om (zoals de meeste denk ik) en ben blij dat Jorix zoveel voor ons allen hier betekent
Er is ook geen ad-hoc beslissing genomen dus het woord halstarrig is niet van toepassing.. wederom een invulling.. Heeft iemand hier gevraagd hoe dit allemaal ontstaan is???
Ik denk dat er dan meer begrip zou zijn.. nu moeten die vrijwilligers tegen wil en dank in hier ook nog eens tijd gaan stoppen in zichzelf te verantwoorden naar een forum toe..
Een forum wat al jaren draait. Wat mij betreft hebben ze krediet opgebouwd en is dit hele gebeuren voor een ieder een leerschool, waarin NIET afgrekend dient te worden met de inzet van vele vrijwilligers!!!