Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

di apr 17, 2007 17:54

- 1 = weer 98 !! :wink: ( Of moet ik ook namens de zwijgende meerderheid?? stemmen in mindering gaan brengen. )

Mensen wacht nu eerst eens even af. Dit gaat nergens meer over. :? Ik ben sowieso tegen tegen acties.
Opbouwende kritiek prima, maar wel onderbouwd graag. Is het geharrewar met te koop/gezocht eindelijk afgelopen heb je dit weer.. :?

Theo cs: Veel wijsheid gewenst. :wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014


Andretti Molletti

Re: RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

di apr 17, 2007 19:30

- 1 = weer 98 !! :wink: ( Of moet ik ook namens de zwijgende meerderheid?? stemmen in mindering gaan brengen. )

Mensen wacht nu eerst eens even af. Dit gaat nergens meer over. :? Ik ben sowieso tegen tegen acties.
Opbouwende kritiek prima, maar wel onderbouwd graag. Is het geharrewar met te koop/gezocht eindelijk afgelopen heb je dit weer.. :?

Theo cs: Veel wijsheid gewenst. :wink:
en die NIET leden dan die denken dat ze in een stichting een stem hebben en dus meestemmen?? Waarom stemmen NIET donateurs???? Gewoon meelopen met de rest om erbij te horen??
Ik snap dat echt niet...no offence, maar ?????

Voor de aandachtige lezers:
er is GEEN nieuwe G&G rubriek, hij staat alleen nu op internet ipv in het KB.
Een absolute verbetering omdat het nu actueel is!!!!
Ik ben voor, iedereen die tegen gestemd heeft is tegen G&G op het internet en wil het dus in het KB terug hebben of afgeschaft zien??

:shock:

Gebruikersavatar
ronald
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2235
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:25
Locatie: Nieuwerkerk zld.
Contacteer: Website

Re: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

di apr 17, 2007 19:48

Om eens een indruk te krijgen van hoe groot de onvrede is onder de forumgebruikers over het afschaffen van de Te Koop en Gezocht rubrieken ten faveure van de nieuwe G&G rubriek is dit topic gestart. Indien je het verdwijnen van de mogelijkheid om te reageren op te koop en gezocht advertenties als een verlies beschouwt reageer dan hier. Post slechts een keer in dit topic en tel gewoon op. Vermeld indien van toepassing je donateursnummer, dan krijgt het bestuur ook een indruk van de onvrede onder de eigen donateurs. Start geen discussie hier, daarvoor is deze draad.

Houd het clean en overzichtelijk!

Dit is geenszins provocerend bedoeld naar het bestuur toe, maar puur een inventarisatie van de onvrede nav het afschaffen van de aloude Te Koop en Gezocht rubrieken.
:roll:
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

Gebruikersavatar
Yvo
Guru
Guru
Berichten: 1566
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:39
Locatie: Enschede
Contacteer: Website

Re: RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

di apr 17, 2007 19:48

- 1 = weer 98 !! :wink: ( Of moet ik ook namens de zwijgende meerderheid?? stemmen in mindering gaan brengen. )

Mensen wacht nu eerst eens even af. Dit gaat nergens meer over. :? Ik ben sowieso tegen tegen acties.
Opbouwende kritiek prima, maar wel onderbouwd graag. Is het geharrewar met te koop/gezocht eindelijk afgelopen heb je dit weer.. :?

Theo cs: Veel wijsheid gewenst. :wink:
en die NIET leden dan die denken dat ze in een stichting een stem hebben en dus meestemmen?? Waarom stemmen NIET donateurs???? Gewoon meelopen met de rest om erbij te horen??
Ik snap dat echt niet...no offence, maar ?????

Voor de aandachtige lezers:
er is GEEN nieuwe G&G rubriek, hij staat alleen nu op internet ipv in het KB.
Een absolute verbetering omdat het nu actueel is!!!!
Ik ben voor, iedereen die tegen gestemd heeft is tegen G&G op het internet en wil het dus in het KB terug hebben of afgeschaft zien??

:shock:


Nee, men is niet tegen G&G op het internet, maar wel tegen het afschaffen van Te koop / Gezocht. Dat is nu toch wel duidelijk?
Mijns inziens kunnen deze naast elkaar bestaan! Zoals eerder door mij opgemerkt kan een Te Koop / Gezocht als onderdeel op het forum ook dienen om informatie uit te wisselen of tips te geven. Dat het ook vaak uitmondt in oeverloos geleuter is jammer, maar wel forum-eigen. En inderdaad, wel meepraten op het forum en je mening geven zonder die paar tientjes te willen bijdragen om donateur te worden is niet chique!
- Alfa Spider 3.0 V6 1999 nero
- Giulia Super 2020 nero volcano
Bertone modellen verzamelaar.

Andretti Molletti

Re: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

di apr 17, 2007 19:57

Om eens een indruk te krijgen van hoe groot de onvrede is onder de forumgebruikers over het afschaffen van de Te Koop en Gezocht rubrieken ten faveure van de nieuwe G&G rubriek is dit topic gestart. Indien je het verdwijnen van de mogelijkheid om te reageren op te koop en gezocht advertenties als een verlies beschouwt reageer dan hier. Post slechts een keer in dit topic en tel gewoon op. Vermeld indien van toepassing je donateursnummer, dan krijgt het bestuur ook een indruk van de onvrede onder de eigen donateurs. Start geen discussie hier, daarvoor is deze draad.

Houd het clean en overzichtelijk!

Dit is geenszins provocerend bedoeld naar het bestuur toe, maar puur een inventarisatie van de onvrede nav het afschaffen van de aloude Te Koop en Gezocht rubrieken.
MIsschien kan Riccardo Romeo dan eens opheldering verschaffen omtrent het verschil tussen de topictitel "Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek" en de totaal afwijkende inhoudelijke boodschap van zijn posting?
Als ik goed lees staan daar verschillende dingen en is het dus volstrekt onduidelijk waarvoor je " tekent".
Als je een topic start als dit zou je toch eenduidig een onderwerp moeten kunnen neerzetten wat bij niemand verwarring geeft en voor een ieder eenduidig uitlegbaar is.

Dit is geenszins provocerend bedoeldt naar Riccardo Romeo toe, maar puur een verheldering van waar nu 75 donateurs voor getekend hebben. Geen idee namelijk!!!

Andretti Molletti

Re: RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

di apr 17, 2007 20:01

Nee, men is niet tegen G&G op het internet, maar wel tegen het afschaffen van Te koop / Gezocht. Dat is nu toch wel duidelijk?
Yvo, je vraagteken is duidelijk!! Het is een aanname en "men" dat is de vraag...
Voor de rest ben ik het helemaal met je eens dat de mooiste oplossing zou zijn: beide naast elkaar laten bestaan onder goede afspraken.

ASO75

RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

di apr 17, 2007 21:03

Andretti Moletti: die NIET leden dan die denken dat ze in een stichting een stem hebben en dus meestemmen?? Waarom stemmen NIET donateurs???? Gewoon meelopen met de rest om erbij te horen??

Zowel donateurs als niet donateurs hebben in een stichting niets te zeggen.
Daarbij is dit forum ook voor niet-donateurs dus hebben ze m.i. net zo veel recht om mee te stemmen als wel-donateurs.
Hoe kom je er bij dat niet-donateurs alleen stemmen omdat het meelopers zijn of er bij willen horen?
Ook een niet-donateur kan m.i. echt wel zelfstandig denken.

Ik (donateur)

Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3956
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

Re: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

di apr 17, 2007 21:42

Indien je het verdwijnen van de mogelijkheid om te reageren op te koop en gezocht advertenties als een verlies beschouwt reageer dan hier.
Als ik goed lees staan daar verschillende dingen en is het dus volstrekt onduidelijk waarvoor je " tekent".
Lijkt mij volstrekt duidelijk waarvoor je tekent. De titel had duidelijker gekund maar er staat zeer duidelijke uitleg onder. Wat mij vooral 'steekt' is de abruptheid van het afschaffen, zonder vooraf de donateurs te polsen en de daarop volgende radiostilte van het bestuur. Veel van de reacties hadden al voorkomen kunnen worden door een reactie te geven naar de donateurs, al heb ik er wel nog vertrouwen in dat er op de achtergrond wel volop over beraadslaagd wordt.

Maarja, verder met de telling zonder hier weer allerlei discussies te starten. (heet dat niet topicvervuiling? :wink: )
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

Re: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

di apr 17, 2007 22:01

Indien je het verdwijnen van de mogelijkheid om te reageren op te koop en gezocht advertenties als een verlies beschouwt reageer dan hier.
Als ik goed lees staan daar verschillende dingen en is het dus volstrekt onduidelijk waarvoor je " tekent".
Lijkt mij volstrekt duidelijk waarvoor je tekent. De titel had duidelijker gekund maar er staat zeer duidelijke uitleg onder. Wat mij vooral 'steekt' is de abruptheid van het afschaffen, zonder vooraf de donateurs te polsen en de daarop volgende radiostilte van het bestuur. Veel van de reacties hadden al voorkomen kunnen worden door een reactie te geven naar de donateurs, al heb ik er wel nog vertrouwen in dat er op de achtergrond wel volop over beraadslaagd wordt.

Maarja, verder met de telling zonder hier weer allerlei discussies te starten. (heet dat niet topicvervuiling? :wink: )
Die radio stilte was er niet :!: Oa Theo heeft uiterst correct- en uitvoerig gereageerd. Er heeft zelfs ook nog wat in het KB-tje gestaan over G&G.Die ene reactie van hem (Theo) valt echter in het niet bij die dikke 100 andere. Kennelijk leest men dus niet goed. Het is toch niet erg als er wat tegengas gegeven wordt in deze kennelijk gelopen koers????Er zijn mensen (gewaardeerde vrijwilligers) die veel tijd en energie hebben gestopt in het welslagen van deze missie. Laat het geen "Mission impossible" worden. :wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Gebruikersavatar
tommie
Guru
Guru
Berichten: 1063
Lid geworden op: di sep 27, 2005 21:51
Locatie: Doetinchem

Re: RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

di apr 17, 2007 22:30

- 1 = weer 98 !! :wink: ( Of moet ik ook namens de zwijgende meerderheid?? stemmen in mindering gaan brengen. )

Mensen wacht nu eerst eens even af. Dit gaat nergens meer over. :? Ik ben sowieso tegen tegen acties.
Opbouwende kritiek prima, maar wel onderbouwd graag. Is het geharrewar met te koop/gezocht eindelijk afgelopen heb je dit weer.. :?

Theo cs: Veel wijsheid gewenst. :wink:
en die NIET leden dan die denken dat ze in een stichting een stem hebben en dus meestemmen?? Waarom stemmen NIET donateurs???? Gewoon meelopen met de rest om erbij te horen??
Ik snap dat echt niet...no offence, maar ?????

Voor de aandachtige lezers:
er is GEEN nieuwe G&G rubriek, hij staat alleen nu op internet ipv in het KB.
Een absolute verbetering omdat het nu actueel is!!!!
Ik ben voor, iedereen die tegen gestemd heeft is tegen G&G op het internet en wil het dus in het KB terug hebben of afgeschaft zien??

:shock:


Nee, men is niet tegen G&G op het internet, maar wel tegen het afschaffen van Te koop / Gezocht. Dat is nu toch wel duidelijk?
Mijns inziens kunnen deze naast elkaar bestaan! Zoals eerder door mij opgemerkt kan een Te Koop / Gezocht als onderdeel op het forum ook dienen om informatie uit te wisselen of tips te geven. Dat het ook vaak uitmondt in oeverloos geleuter is jammer, maar wel forum-eigen. En inderdaad, wel meepraten op het forum en je mening geven zonder die paar tientjes te willen bijdragen om donateur te worden is niet chique!

Dus hiermee wil je zeggen dat alle niet donateurs maar weg moeten gaan en hun eigen forum moeten starten? dan had van te voren bij het aanmelden een verplicht donateurnummer ingevoerd moeten worden lijkt mij.. dán hou je het clubje vast, maar zoals al vaker aagegeven is, is dit juist een plaats waar leden en niet leden elkaar ontmoeten en er zo nieuwe leden kunnen kijken wat het een beetje is voordat ze lid worden.

ik ben ook geen lid, maar dat maakt mijn mening toch niet van minder waarde dan die van een lid? zoals ik het opvat van jou, moet ik betalen om mijn mening te mogen geven (goed, ook voor alle andere zaken, maar dat is hier niet van toepassing) en dat vertik ik!

even goede vrienden, maar vind het wat kort door de bocht om te zeggen dat alleen donateurs hun mening moeten geven op een openbaar forum
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

Tymen QV
Full Member
Full Member
Berichten: 425
Lid geworden op: za jan 01, 2005 21:31
Locatie: Zuid-Holland

RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

di apr 17, 2007 22:57

100 !!



Tymen.
----------------

harold
Full Member
Full Member
Berichten: 337
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:20
Locatie: Naarden
Contacteer: Website

Re: RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

di apr 17, 2007 23:23

- 1 = weer 98 !! :wink: ( Of moet ik ook namens de zwijgende meerderheid?? stemmen in mindering gaan brengen. )

Mensen wacht nu eerst eens even af. Dit gaat nergens meer over. :? Ik ben sowieso tegen tegen acties.
Opbouwende kritiek prima, maar wel onderbouwd graag. Is het geharrewar met te koop/gezocht eindelijk afgelopen heb je dit weer.. :?

Theo cs: Veel wijsheid gewenst. :wink:
en die NIET leden dan die denken dat ze in een stichting een stem hebben en dus meestemmen?? Waarom stemmen NIET donateurs???? Gewoon meelopen met de rest om erbij te horen??
Ik snap dat echt niet...no offence, maar ?????

Voor de aandachtige lezers:
er is GEEN nieuwe G&G rubriek, hij staat alleen nu op internet ipv in het KB.
Een absolute verbetering omdat het nu actueel is!!!!
Ik ben voor, iedereen die tegen gestemd heeft is tegen G&G op het internet en wil het dus in het KB terug hebben of afgeschaft zien??

:shock:
heel eerlijk toch was die papieren g&g was uiteraard harstikke achterhaald in deze moderne tijd, dat was nog een erfenis uit de begin jaren van de scarb. vrijwel alle annonces waren achterhaald ten tijde dat het klaverblaadje op de deurmat viel.



die g&g rubriek had toch simpel IN het forum geintergreerd kunnen worden worden...kleine moeite voor jorick, hij had er niets voor hoeven doen....
want het waren gewoon al de te koop en verkoop topics, simpel toch.

'tlijkt nu of er adhoc een beslissing is genomen en dat het besluit niet meer teruggedraaid kan, mag of zal worden.
waarom die halstarrigheid?

als dre nu weer gaat beweren dat ik weer olie op het vuur aan het gooien ben hoor ik het wel ;)
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

MightyMarcel

RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

wo apr 18, 2007 00:23

Mensen, mensen, laten we elkaar nu niet in de haren vliegen. Er is een ander topic om in te discussieren; daar is dit topic duidelijk niet voor bedoelt. Als men wil weten wie de verandering wél goed vindt, start daar dan ook een 'stemmen-topic' voor.

Overigens, ik ben niet tegen de nieuwe manier, ik mis alleen wat functionaliteit die in de oude situatie wel bestond. Zo kun je nu, als je zou willen, niet iets 'per opbod' verkopen zonder oeverloos te pm-en.

over dat 'niet-donateurs zijn meelopers'-verhaal; dat is m.i. onzin. Ieder heeft zo zijn eigen prioriteiten en zijn (of haar) eigen redenen om wel of geen donateur te zijn, en daar kun je pas wat over zeggen als je iemand 'in real life' zou kennen.

Andretti Molletti

Re: RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

wo apr 18, 2007 00:37

Zowel donateurs als niet donateurs hebben in een stichting niets te zeggen.
Beetje tegenstrijdig vindt je zelf ook niet ;)
Lijkt mij volstrekt duidelijk waarvoor je tekent. De titel had duidelijker gekund maar er staat zeer duidelijke uitleg onder.
Weer die twijfel in een antwoordt "lijkt"....Bevestigd mijn opmerking over niet eenduidige vraagstelling, waarvoor dank.
Wat mij vooral 'steekt' is de abruptheid van het afschaffen, zonder vooraf de donateurs te polsen en de daarop volgende radiostilte van het bestuur.
Als je het forum volgt was dit absoluut niet "abrupt, niet liegen.
Radiostilte van het bestuur??? Theo heeft o.a. netjes geantwoordt en vooraf is diverse info gegeven. Daarnaast kun je geen uitleg AFDWINGEN!! Vrijwilligers werk remember, dankbaarheid mag niet genoemd worden, maar ik doe het toch! Op het forum is een duidelijke uitleg geweest en staat er nog omtrent het hoe en waarom..
Dat het niet past bij de gedachte van velen is wat anders...
Dus hiermee wil je zeggen dat alle niet donateurs maar weg moeten gaan en hun eigen forum moeten starten?
én
Hoe kom je er bij dat niet-donateurs alleen stemmen omdat het meelopers zijn of er bij willen horen?
Ook een niet-donateur kan m.i. echt wel zelfstandig denken.
Ik (donateur)
Heren, ik zeg helemaal niets!!! Ik kan zelfs ZELFSTANDIG denken!!! Dus dit prachtige voorbeeld van woorden in mijn mond leggen en verdraaien is precies waar het vaak misloopt hier (no personel offence hoor, jullie zijn niet de enige).
Als niet donateur gooi je olie op het vuur in een Stichting waarvan je niet eens donateur bent.
Laat ik het zo zeggen, je buren hebben ruzie, heel erge ruzie.. :twisted: ... jij stapt er op af en zegt spontaan: IK BEN TEGEN!!!!
Gaat toch ook nergens over dan?
kleine moeite voor jorick, hij had er niets voor hoeven doen.... simpel toch.
'tlijkt nu of er adhoc een beslissing is genomen en dat het besluit niet meer teruggedraaid kan, mag of zal worden.
waarom die halstarrigheid?
Helemaal eens met het niet ge-quote deel Harold!!!
Maar neem niet aan dat Jorix er niets voor had hoeven doen. Je wilt niet weten hoeveel vrijwillig werk he=ij er in heeft moeten stoppen om het forum draaiend te krijgen en te houden.
Dus simpel is dat niet als je net getrouwd bent een privé leven hebt etc etc etc.. Ik draai het liever om (zoals de meeste denk ik) en ben blij dat Jorix zoveel voor ons allen hier betekent :thumbs:
Er is ook geen ad-hoc beslissing genomen dus het woord halstarrig is niet van toepassing.. wederom een invulling.. Heeft iemand hier gevraagd hoe dit allemaal ontstaan is???
Ik denk dat er dan meer begrip zou zijn.. nu moeten die vrijwilligers tegen wil en dank in hier ook nog eens tijd gaan stoppen in zichzelf te verantwoorden naar een forum toe..
Een forum wat al jaren draait. Wat mij betreft hebben ze krediet opgebouwd en is dit hele gebeuren voor een ieder een leerschool, waarin NIET afgrekend dient te worden met de inzet van vele vrijwilligers!!!

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”