Andretti Molletti

RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

wo apr 18, 2007 00:38

Start geen discussie hier, ...
Houd het clean en overzichtelijk!
Dit is geenszins provocerend bedoeld naar het bestuur toe
Helemaal geweldig dit!!! #-o
Wat je zegt is dat je een topic maakt en er alleen gestemd mag worden.
ER MAG NIET GEDISCUSIEERD WORDEN IN DIT TOPIC!

Goh... als de stichting beslist dat G&G er zo uit moet zien; geen reacties, dan barst de hel los...
Maar jij durft dat wel te herhalen in je eigen voordeel om vervolgens de hel los te laten barsten omtrent de stichting die hetzelfde zegt?? :shock:
Persoonlijk vind ik dan ook dat "niet provocerend bedoeld" erg provocerend!

(Wederom, ik spreek voor mezelf en niet voor het bestuur.. heb geen enklele functie binnen de stichting behalve nog die van redacteur/vormgever KB)

Gebruikersavatar
pinin39
Full Member
Full Member
Berichten: 402
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 13:26
Locatie: borger
Contacteer: Website

RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

wo apr 18, 2007 08:17

dat een kleine aanpassing zulke gevolgen heeft ... had ik niet verwacht .

heb ook getekent dat het verkoopgedeelte weer terug komt , ben donateur en al jaren lid .
maar zoals er nu heen en weer wordt geschoten wil ik me verder buiten houden omdat ik
vindt dat het een geweldige club is en een geweldig forum , en laten we dat zo houden .

we hebben allemaal één liefde en dat is de bolide waar we in rijden , en dat is hetgeen wat
de mensen hier bij elkaar brengt . Ik heb zelf een forum voor mijn type motor opgezet en daarbij
komen soms ook wel discussies voor maar zo erg als dat hier regelmatig gebeurt gelukkig niet.

ik zeg : love peace en understanding
Gehad : Alfa 146 TI , Alfa 145 QV . Alfa GTV Turbo V6, Alfa 159 , 166

Nu Porsche , Ducati , Fiat 500

Gebruikersavatar
Maxtor
Guru
Guru
Berichten: 1705
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:50

RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

wo apr 18, 2007 09:43

Tjonge... het is allemaal in alle hevigheid losgebroken zeg.

Ook ik ga mijn view geven op dit deze hevigheid. Ik denk persoonlijk dat deze handtekening actie eerder gezien kan worden als een indicatie richting de stichting van hoe er gereageerd word op de beslissing om de topics te sluiten. Uiteraard werden hier vroeger aanzienlijke discussies in gevoerd. Hoe vreemd ook, ik vond dat altijd een behoorlijke toegevoegde waarde, immers als je een auto koopt is dat toch een weloverwogen beslissing. Opinies van anderen kunnen je weloverwegen beslissing zeker bekrachtigen of ontmoedigen. Het is dan aan jezelf welke van die gegeven opinies je wel en niet in overweging neemt.

Het bijvoegsel bij het KB vond ik ook niet ideaal. Het werd er los bijgeleverd en slingerde daardoor vaak het hele huis door en kwam overal tussen waar het niet tussen zou moeten komen. De SCARB heeft een gigantisch aantal leden, en erg veel van die leden zullen zich niet hier op het forum inschrijven. Dus dan is een G&G op de website natuurlijk een goed alternatief voor de hardcopy variant.

Echter, ik ben en blijf van mening dat het deel op het forum door dient te blijven leven. Er heerst nogal enige nagativiteit m.b.t. het online G&G verhaal, laten we voorkomen dat dit verpest gaan worden en kies voor de gulden middenweg, dus een combinatie van beide koop / verkoop mogelijkheden.

Komt u maar op met uw commentaar op mijn mening 8)
'78 Alfasud Sprint 1.5
'83 33 Berlina S.L. 1.5
'89 33 Sportwagon 1.3S
'93 33 Berlina 1.7 16V
'87 90 2.5 V6 QO
'94 164 3.0 V6 24V Super
'00 166 3.0 V6 Sportronic
'01 Spider 3.0 V6 24V
‘04 GT 3.2 V6
'11 159 Sportwagon 1750 TBi

Gebruikersavatar
Giallo lord QV
Full Member
Full Member
Berichten: 383
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 13:07
Locatie: almelo

RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

wo apr 18, 2007 10:33

# 101 ?

scarb nr 158.
niks is wat het lijkt

hagen111
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 645
Lid geworden op: di dec 28, 2004 22:08
Locatie: houten
Contacteer: Website

RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

wo apr 18, 2007 15:16

#102 !

Gebruikersavatar
Beezztie
Full Member
Full Member
Berichten: 437
Lid geworden op: zo aug 21, 2005 20:03
Locatie: Barendrecht
Contacteer: Website

RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

wo apr 18, 2007 15:30

no 103
Zoekende naar Scalino of Giulia Super

Gehad: 75 2.0 TS '92 Rosso, 75 3.0 America '89 Rosso, 75 2.0TS 1989 Grigio Medio, Giulia 1600 Super Biscione, Giulia GT Junior '67 Rosso to be GTA Junior Stradale Replica

SCARB nr. 4755

Gebruikersavatar
Dickamerica
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 867
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:51
Locatie: Westcoast
Contacteer: Website

RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

wo apr 18, 2007 18:01

104

Scarbnr 3551
90 2.5 Qo grigio medio/pelle grigio 1987

Gebruikersavatar
tommie
Guru
Guru
Berichten: 1063
Lid geworden op: di sep 27, 2005 21:51
Locatie: Doetinchem

Re: RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

wo apr 18, 2007 18:30

Dus hiermee wil je zeggen dat alle niet donateurs maar weg moeten gaan en hun eigen forum moeten starten?
én
Hoe kom je er bij dat niet-donateurs alleen stemmen omdat het meelopers zijn of er bij willen horen?
Ook een niet-donateur kan m.i. echt wel zelfstandig denken.
Ik (donateur)
Heren, ik zeg helemaal niets!!! Ik kan zelfs ZELFSTANDIG denken!!! Dus dit prachtige voorbeeld van woorden in mijn mond leggen en verdraaien is precies waar het vaak misloopt hier (no personel offence hoor, jullie zijn niet de enige).
Als niet donateur gooi je olie op het vuur in een Stichting waarvan je niet eens donateur bent.
Laat ik het zo zeggen, je buren hebben ruzie, heel erge ruzie.. :twisted: ... jij stapt er op af en zegt spontaan: IK BEN TEGEN!!!!
Gaat toch ook nergens over dan?
Bij mij is het meer een vraag, maar die vat jij dus anders op.. het was ook nieteens een vraag aan jou, daarom had ik het stukje erboven gequoot.

om jouw verhaaltje iets aan te passen in een richting waar ik zelf denk dat het meer zit:

je hebt heel goed contact met je buren, komt er vaak, gezellig en noem maar op. en opeens besluiten je buren om een groot hek te plaatsen tussen hun tuin en de jouwe, via welke je al heel lang naar elkaar toe loopt. dit wordt aangekondigd, maar vervolgens zonder het vragen van een mening (jij kijkt er immers ook tegen aan) geplaatst en vervolgens is heel het contact weg.

als ik dit fout heb, hoor ik het graag.. maar denk dat dit meer in de buurt komt.
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

marcmilano

RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

wo apr 18, 2007 19:10

Denk dat je de spijker op de kop slaat. Het gaat toch om een verandering mbt het forum, het forum dat openstaat voor donateurs en NIET-donateurs. Deze actie is toch niet tegen de SCARB als geheel gericht, maar toch tegen een verandering op het forum? Als dat eerste het geval zou zijn, zou een niet-donateur idd geen enkel recht van spreken hebben.


hagen111
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 645
Lid geworden op: di dec 28, 2004 22:08
Locatie: houten
Contacteer: Website

Re: RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

wo apr 18, 2007 20:59


Bij mij is het meer een vraag, maar die vat jij dus anders op.. het was ook nieteens een vraag aan jou, daarom had ik het stukje erboven gequoot.

om jouw verhaaltje iets aan te passen in een richting waar ik zelf denk dat het meer zit:

je hebt heel goed contact met je buren, komt er vaak, gezellig en noem maar op. en opeens besluiten je buren om een groot hek te plaatsen tussen hun tuin en de jouwe, via welke je al heel lang naar elkaar toe loopt. dit wordt aangekondigd, maar vervolgens zonder het vragen van een mening (jij kijkt er immers ook tegen aan) geplaatst en vervolgens is heel het contact weg.

als ik dit fout heb, hoor ik het graag.. maar denk dat dit meer in de buurt komt.
JUIST :!: :!: :!: En vergeet niet dat er een groot aantal buurtbewoners ineens een GOUDEN FLUITJE hebben gekregen om jou tot de orde te roepen...sta je met een kennis flink te discussieren over de nieuwe Giulia die je net gekocht hebt....gaan er fluitjes, wordt je in de boeien geslagen met een groot slot erop en moet je toezien hoe de nieuwe Giulia weggesleept wordt. En dan ook dat hek nog. Nou lekkker buurt denk je dan...wordt het niet eens thuis om te verhuizen!

Andretti Molletti

Re: RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

wo apr 18, 2007 21:16


Bij mij is het meer een vraag, maar die vat jij dus anders op.. het was ook nieteens een vraag aan jou, daarom had ik het stukje erboven gequoot.

om jouw verhaaltje iets aan te passen in een richting waar ik zelf denk dat het meer zit:

je hebt heel goed contact met je buren, komt er vaak, gezellig en noem maar op. en opeens besluiten je buren om een groot hek te plaatsen tussen hun tuin en de jouwe, via welke je al heel lang naar elkaar toe loopt. dit wordt aangekondigd, maar vervolgens zonder het vragen van een mening (jij kijkt er immers ook tegen aan) geplaatst en vervolgens is heel het contact weg.

als ik dit fout heb, hoor ik het graag.. maar denk dat dit meer in de buurt komt.
JUIST :!: :!: :!: En vergeet niet dat er een groot aantal buurtbewoners ineens een GOUDEN FLUITJE hebben gekregen om jou tot de orde te roepen...sta je met een kennis flink te discussieren over de nieuwe Giulia die je net gekocht hebt....gaan er fluitjes, wordt je in de boeien geslagen met een groot slot erop en moet je toezien hoe de nieuwe Giulia weggesleept wordt. En dan ook dat hek nog. Nou lekkker buurt denk je dan...wordt het niet eens thuis om te verhuizen!
Irritatie heet dat, hans. En irritatie komt uit jezelf, je moet alleen leren het niet teveel en te dramatisch te ventileren.
Succes met verhuizen. :wink:

Gebruikersavatar
Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2943
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:46
Locatie: Vallekeberg

Re: RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

wo apr 18, 2007 21:36

Een forum wat al jaren draait. Wat mij betreft hebben ze krediet opgebouwd en is dit hele gebeuren voor een ieder een leerschool, waarin NIET afgrekend dient te worden met de inzet van vele vrijwilligers!!!
helemaal mee eens :thumbs:
156

hagen111
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 645
Lid geworden op: di dec 28, 2004 22:08
Locatie: houten
Contacteer: Website

Re: RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

wo apr 18, 2007 22:07

Irritatie heet dat, hans. En irritatie komt uit jezelf, je moet alleen leren het niet teveel en te dramatisch te ventileren.
Succes met verhuizen. :wink:
Juist, dat is helemaal waar, goed punt. Het is niet voor iedereen weggelegd om zich rustig te houden en verstandig te handelen...
Ik vrees dat ik dan ook niet weggelegd ben voor het poldermodel (en geloof hier ook niet in)....

Gebruikersavatar
alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4249
Lid geworden op: ma feb 14, 2005 19:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer: Website

Re: RE: Handtekeningenactie tegen nieuwe G&G rubriek

wo apr 18, 2007 22:09

JUIST :!: :!: :!: En vergeet niet dat er een groot aantal buurtbewoners ineens een GOUDEN FLUITJE hebben gekregen om jou tot de orde te roepen...sta je met een kennis flink te discussieren over de nieuwe Giulia die je net gekocht hebt....gaan er fluitjes, wordt je in de boeien geslagen met een groot slot erop en moet je toezien hoe de nieuwe Giulia weggesleept wordt. En dan ook dat hek nog. Nou lekkker buurt denk je dan...wordt het niet eens thuis om te verhuizen!
??? Wie wat en waar is gesloten en weggesleept ???

Waar slaat dit nu weer op?
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”