Met enige trots ben ik gevraagd om voor een dealerteam een KIA race klaar te gaan maken met oa ondersteuning van Koni en andere bedrijven.
Meer hierover soon on my website.
oh ja het gaat om deze auto:
![Afbeelding](http://evenements.caradisiac.com/salon-paris/IMG/jpg/kia_ceed_1.jpg)
Gaat wel goed komen, een golf of seat is ook geen echte racewagen toch?hier moet je makkelijk iets van kunnen maken, alleen moet je volgens mij redelijk veel zelf ontwikkelen (niet echt een race wagen)
maar dat gaat wel goed komen denk ik
nee anders had ik het wel in het café gezet.Dit is een grapje neem ik aan
de wagen is iig een grapje.
wacht nou maar rustig af.de wagen is iig een grapje.Op z'n zachtst gezegd wel... wat een tupperware doos
Kijk zo denk ik er dus ook over, heel simpel: Het verschil tussen niet rijden in een Alfa of wel rijden in iets anders. Als het maar fun is en snel gaat.Mij moesten ze't geen 2 keer vragen al was't 'n Wartburg !
Gewoon de draaibank op volle toeren, brembo's er op, al dat plastic strippen, topic leveranciers autosport raadplegen en dat Kia Silhouet behouden .
't amusement Rees-Cees ! Later zullen ze zeggen "die reed Cee'd" !
Als je een drol volspuit met parfum ruikt ie ook lekkerVan alles is wat te maken, kijk maar naar die rare Deawoo's, ehhh chevrolets in het WTCC. Snel zijn ze niet vergeleken bij de concurrentie, maar lijkt me toch wel fun.Abootje nemen op racecar-engineering. Goede tips, ook over aerodynamica op toerwagens....