Ziet er erg netjes uit!
Hoe zit dat hitteschild eigenlijk vast?
Zijn die witte handschoenen toch ergens goed voor geweestIk zie geen vingervlekken meer
Ging niet over m'n TS (die heeft 1150 op het kentekenbewijs staan) maar over m'n Mazda Mijne weegt op kenteken 1050 kg met schuif-/kanteldak, electrische raam- en spiegelbediening en met katalysator (scheelt vast ook wel iets) en die uit België is geïmporteerd weegt dus 1100 kg zonder eerdergenoemd spul. Overigens heb ik de mijne laatst eens gewogen en dat kwam uit op 1200 kg@PM, das wel erg weinig voor een TS dan.
Vanaf NU welZiet er fraai uit allemaal! Zit er copyright op dat beugeltje? Iets dergelijks is voor mijn TS ook wel zinvol denk ik.
Omdat dat niet lukt vanwege de CSC-sportspruitstuk.@ao.. waarom hang je die uitlaat er niet onder zonder die middendemper, met die 2 pijpen???
De importeur heeft een typekeuring per type, en hierin is ook het wagengewicht opgenomen. Er wordt dus niet per auto afhankelijk van de opties bepaald wat het exacte wagengewicht is. Waarschijnlijk zijn de verschillen in de gewichten te verklaren door het feit dat er op een gegeven moment nieuwe typekeuringen geopend zijn, bijvoorbeeld vanwege een andere emissienorm o.i.d.dit komt waarschijnlijk door de evt optie's.... cv electrischeramen rondom electrische spiegels ledere bekleding alle opties hebben ook gewicht bedoel weeg maar eens een simpel electro motortje en als je weet dat leer ook best zwaar is en dan ook nog eens elec verstelbaar dan gaat het gewicht van de auto ook omhoog.....
dus vergelijk de evt opties kijk wat er voor optie's waren en vergelijk het gewicht en kijk niet op een kilo bedoel 1/2 liter olie en een laagtectyl is ook al een kilo
Omdat dat niet lukt vanwege de CSC-sportspruitstuk.@ao.. waarom hang je die uitlaat er niet onder zonder die middendemper, met die 2 pijpen???
Deze heeft andere pasvorm en losse flenzen, anders had ik hem er wel ondergehangen.
Nu kan ik weer opnieuw beginnen met die middendemper
:
De radiator van de Alfetta QO is vierkant qua maat, die van de 75IE rechthoekig, dikte niet gemeten.Aha, duidelijk wat betreft het hitteschild.
Heb je ook de radiateur overgezet? Of had de alfetta ook nog zijn eigen radiateur ipv een grotere TS radiateur?
Omdat dat niet lukt vanwege de CSC-sportspruitstuk.@ao.. waarom hang je die uitlaat er niet onder zonder die middendemper, met die 2 pijpen???
Deze heeft andere pasvorm en losse flenzen, anders had ik hem er wel ondergehangen.
Nu kan ik weer opnieuw beginnen met die middendemper
:
Dus als ik een csc middenstuk wil monteren op een orgineel spruitstuk moet er ook aangepast worden?Of past dit 1 op 1 ?
De radiator van de Alfetta QO is vierkant qua maat, die van de 75IE rechthoekig, dikte niet gemeten.Aha, duidelijk wat betreft het hitteschild.
Heb je ook de radiateur overgezet? Of had de alfetta ook nog zijn eigen radiateur ipv een grotere TS radiateur?
Maar qua oppervlakte zit er bijna geen verschil in, echt peanuts, heb de maten ff niet had ze wel gemeten!
Dus gewoon de 75IE erin laten zitten.
Overigens weet ik niet of er een TS-radiator in de QO zat