Het is inderdaad alweer te lang stil en het is goed de zaak weer eens wakker te schudden. Sinds mijn laatste bericht van ons optreden in Kampen, met welke race we voor het kampioenschap van 2007 van start zijn gegaan met een overwinning, is er alweer het nodige gebeurd.
25 maart dit jaar hebben we gereden in het hoge noorden en wel in Genum bij de Streetracers. Met uiteindelijk gereden 6 uren hebben we de 2e overwinning mogen binnenhalen. En het meest recent onze eigen georganiseerde race afgelopen weekend in Everdingen. Met een totaal van 10 team's hebben we ook daar na 10,5 uur als eerste de wedstrijd afgesloten, een derde op rij dus. Het is duidelijk dat we er in de stand van 2007 prima voor staan.
Helaas nog steeds geen alfa 33/3 van slot.it te bespeuren, de veel eerder aangekondigde leMans Mclaren is pas deze week geleverd dus de alfa zal nog wel even op zich laten wachten, jammer.
Veel info met de nodige foto's zijn te vinden op
www.sscn.nl.
Deze site zal ergens volgende week weer worden voorzien van de informatie over de laatste wedstrijd.
Ergens in mijn gedachte speelt nog steeds het idee belangstellenden op onze club uiit te nodigen om hun eigen slotrace alfa eens de sporen te geven. Dit zal dan een keer op een zondagmiddag gaan gebeuren maar ik moet daar eerst nog in overleg hoe de racekalender voor de rest van dit jaar er uit zal gaan zien. UIteraard ben ik wel benieuwd of daar animo voor is, dat zal dan als basis dienen om er een dag voor vrij te maken.
Graag een ieders reactie.
Met vriendelijke groet,
Folcher
http://www.src-fastlane.nl