Heb vandaag een nobele daad verricht, een oude dame van adel nieuw leven in geblazen.... en ik moet zeggen het voelt hééééééééééééérlijk aan !!!
Een afgeschreven dametje, achtergelaten langs de kant van de weg, niemand die er nog naar om keek, een vergeeld bord met "TE KOOP" onder de bedumpte voorruit, ongewassen en onverzorgd , met het nakend einde in zicht ......................tot plots Daveke passeert... het was alsof ze knipoogde in een verwoede poging haar noodlot te ontgaan ....en ja ik had het gezien, onder deze verweerde, besmeurde huid glinsterde een fonkelende diamant... .!!!
Nu zijn we 2 maanden verder, alle kleine detailkes zijn weggewerkt en vanaf vandaag mag deze oude dame met mij aan het stuur haar tweede jeugd beleven en ja ....ze heeft er zin in !!!! 125.000 km al gereden en de 211 PK's van de 3,0 V6 24 V brullen als nooit te voren... deze oude dame heeft nog àl haar tanden !!!!
SCHITTEREND , deze motor is het beste wat ik mijn korte Alfa-carrière al meegemaakt hebt ! SUBLIEM gewoon ! Geniet even mee !