do jun 14, 2007 21:05
Voor de vele lezers die mij om info vroegen: Het meeste staat uitgebreid vermeld in de 10 pagina's topic.
Hij zit VOL nieuwe technische delen, er zit VEEL plamuur op, ik heb alleen datgene gelast wat nodig was voor de apk. De rest van het laswerk is door een blinde gedaan.
Heel slordig, maar wel effectief.
De bodem is goed, de dorpels zijn overzet, wat eronder zit ik weet het niet.
De koets is door mij doorgelast, op alle voor een 105 belangrijke plekken.
De deuren zijn volgesmeerd. De achterklep en de rand zijn top. Hij kan niet op slot wegens geen sleutels, maar ik heb er een setje sloten met sleutels bij.
De bak is vernieuwd, de motor heeft een beurt gehad, nieuwe hulpkopp. cilinder enz. Volgende week doet ik er wss ook een nieuwe hoofdkopp. cilinder in, want ondanks een mooie drukgroep en plaat vindt ik de kopp. niet lekker. Desnoods trek ik de bak eronder uit.
Alle techniek is netjes, schoon enz enz enz. Zie de pics.
Interieur: geen foto's, wegens onlangs hier ingebroken en dus geen fotsoftware enz.
Is allemaal bekleed met nieuw bruin skai, sportkuipjes, nieuwe gordels 4-punts met snelsluitogen.
Startknop, hoofdschakelaar en al die grappen.
Scheuren in het dashboard.
Ik heb het vaker gezegd, en ik zeg het nog een keer: Het IS geen mooie en het WORDT geen mooie.
Ik heb zojuist een ALS NIEUWE brievenbus verkocht zien worden voor 32K.
deze kost minder dan een tiende daarvan, heeft WEL apk en ABSOLUUT goede techniek.
Hij is superfun op het circuit, clubevenementen enz. En verder kun je er de buren mee laten schrikken en een kkertje de boodschappen mee gaan doen omdat het lachen is als je bij de Appie het parkeerterrein oprijdt. Verder is ie NERGENS goed voor.
Mensen, wees aub REEEL, voor onder de 3K koop je GEEN fraaie bert.
WUSIWUP4.
Deze is lachen, fun, dikke pret, en een deukje tegen de vangrail in de Hugenholtz is no sweat, gewoon nog een kilo plamuur erop....
En de prijs is idd de eerste die een goed bod ONDER de 3K doet. Er is 1750 geboden, dat is me onvoldoende. De NIEUWE onderdelen waren 600,- een revisiebak, een motor, enz enz, ik heb nogal wat uit de kast moeten trekken.
Nogmaals: rijdend, APK, alle belangrijke techniek nieuw, vette ondersteldelen, zie het topic, w.o een 34 mm stabi met Spider 4 botjes, nieuwe Goodridge remslangen, PU bussen achterin, nieuwe bussen voorin, verse remblokken rondom, revisie remtangen achter en ga zo verder.
Maarten, natuurlijk mag je komen kijken en rijden.....
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end