berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: lila bertjes...

zo apr 29, 2007 12:47

is dat grappig?
Wat denk je dan dat ik daarop zeg?

:roll:
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Roeltje 164

zo apr 29, 2007 21:42

De bink weet niet beter Rik, lama gaan..... :? 8) :lol:

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: lila bertjes...

zo apr 29, 2007 22:00

De bink weet niet beter Rik, lama gaan..... :? 8) :lol:
............................................................ *houd wijselijk zijn mond... :roll:

Roeltje 164

zo apr 29, 2007 22:06

Soms wel beter.....

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

zo apr 29, 2007 22:10

Soms wel beter.....
idd.... ik merk wel dat je de pik op me hebt, ben ik niet gewenst hier ofzo? :lol:

altijd van die semi slimme opmerkingen van je...... :roll:

Maargoed, laten we het topic van Rik maar niet verkloten...... :P

Roeltje 164

zo apr 29, 2007 22:23

Nee hoor, helemaal niet integendeel je bent van harte welkom, relativeren heet dat ........... :roll: :wink: , je kan toch geen 100,- euri bieden op zoiets mooi's , moet ik je dat uitleggen????, is dat het geval, dan snap je het niet, sorry.... en geintjes werken soms niet, zal aan je leeftijd liggen helaas, komt met de jaren zeggen ze....

Kijk maar wat je ermee doet, ik reageer verder niet meer!!!!

gr Roel

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

zo apr 29, 2007 22:39

Mjah, had het idd als geintje bedoelt, niets kwaads int zin en/of beledigen van anderen!!

Mijn excuses dat het dan scheef loopt..... :? :wink:

Hopelijk heb ik nu de spanning weer een beetje laten bedaren? :oops: :oops:

Gr, Sieger.

Petje 75
Advanced Member
Advanced Member

ma apr 30, 2007 09:23

Helaas zijn het wel vaak dezelfde die voor die spanning zorgen......

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

do jun 14, 2007 15:14

maar goed.

Voorlopig zit er een verse APK op, ziet het ding er vet uit, loopt het heel behoorlijk, en staat het apparaat

TE KOOP

De eerste die een bedrag onder de 3K neerlegt gaat er vandoor met deze nekkentrekker.
Vorige week op weg naar de APK, met mooi weer, ons ROT gelachen omdat IEDEREEN op ELK terrasje niet wist hoe ze loeren moesten...

Er zit inmiddels ook een fatsoenlijke uitlaat onder, en een gereviseerde aandrijfas.
Tevens een betere tank, en zo nog wat spullen.
Voor een klein beetje meer doet ik er nog een compleet (maar te reviseren) 2000 motor bij!
Meer info?
Reageer!
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

do jun 14, 2007 16:59

PB...

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

do jun 14, 2007 21:05

Voor de vele lezers die mij om info vroegen: Het meeste staat uitgebreid vermeld in de 10 pagina's topic.
Hij zit VOL nieuwe technische delen, er zit VEEL plamuur op, ik heb alleen datgene gelast wat nodig was voor de apk. De rest van het laswerk is door een blinde gedaan.
Heel slordig, maar wel effectief.
De bodem is goed, de dorpels zijn overzet, wat eronder zit ik weet het niet.
De koets is door mij doorgelast, op alle voor een 105 belangrijke plekken.
De deuren zijn volgesmeerd. De achterklep en de rand zijn top. Hij kan niet op slot wegens geen sleutels, maar ik heb er een setje sloten met sleutels bij.
De bak is vernieuwd, de motor heeft een beurt gehad, nieuwe hulpkopp. cilinder enz. Volgende week doet ik er wss ook een nieuwe hoofdkopp. cilinder in, want ondanks een mooie drukgroep en plaat vindt ik de kopp. niet lekker. Desnoods trek ik de bak eronder uit.
Alle techniek is netjes, schoon enz enz enz. Zie de pics.
Interieur: geen foto's, wegens onlangs hier ingebroken en dus geen fotsoftware enz.
Is allemaal bekleed met nieuw bruin skai, sportkuipjes, nieuwe gordels 4-punts met snelsluitogen.
Startknop, hoofdschakelaar en al die grappen.
Scheuren in het dashboard.
Ik heb het vaker gezegd, en ik zeg het nog een keer: Het IS geen mooie en het WORDT geen mooie.
Ik heb zojuist een ALS NIEUWE brievenbus verkocht zien worden voor 32K.
deze kost minder dan een tiende daarvan, heeft WEL apk en ABSOLUUT goede techniek.
Hij is superfun op het circuit, clubevenementen enz. En verder kun je er de buren mee laten schrikken en een kkertje de boodschappen mee gaan doen omdat het lachen is als je bij de Appie het parkeerterrein oprijdt. Verder is ie NERGENS goed voor.
Mensen, wees aub REEEL, voor onder de 3K koop je GEEN fraaie bert.
WUSIWUP4.
Deze is lachen, fun, dikke pret, en een deukje tegen de vangrail in de Hugenholtz is no sweat, gewoon nog een kilo plamuur erop....
En de prijs is idd de eerste die een goed bod ONDER de 3K doet. Er is 1750 geboden, dat is me onvoldoende. De NIEUWE onderdelen waren 600,- een revisiebak, een motor, enz enz, ik heb nogal wat uit de kast moeten trekken.
Nogmaals: rijdend, APK, alle belangrijke techniek nieuw, vette ondersteldelen, zie het topic, w.o een 34 mm stabi met Spider 4 botjes, nieuwe Goodridge remslangen, PU bussen achterin, nieuwe bussen voorin, verse remblokken rondom, revisie remtangen achter en ga zo verder.
Maarten, natuurlijk mag je komen kijken en rijden.....
Rik

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

do jun 14, 2007 21:11

BTW op bladzijde 8 een pic van het interieur.
Wat ik er ook nog bij heb is een set spacers die van 4x108 naar 4x100 gaan. De grap is dat je dan dus leuk en voor weinig 15 inch lichtmetaal kan scoren in 4x 100, want daar barst het op MP van. Zoek iets 15 inch, 7x15 ET 25 of zo, en hij wordt nog vetter. Of 17" of zo.... De spacers zijn compleet, en ongeveer 30 mm dik.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jun 14, 2007 21:37

GVD, dít zou ik dus wel willen hebben. Maar ja, de pecunia :roll:

Sorry voor de topicvervuiling, maar wat een gave auto!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

do jun 14, 2007 22:39

Hij hokt lekker hoor RIK! :wink:

Nogmaals: ik bevestig geen ellendeling maar normaal - ziet er vrij strak uit zelfs! MEANE MOTHERF****R :twisted:
Als je hier het EO meisje van de dienst gaat halen - dan ben je niet zomaar vergeten.... :blue_cool:
Voor de rest heb je MEESTERLIJK veel lol in een ding wat NIET zomaar uitelkaar valt...

(ook strakke bertjes hebben VEEEEEEEL plamuur - dat weet jij ook RIK! )
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jun 14, 2007 22:45

Ik zou hem zo willen maar kan -bij nader inzien- de centen ws niet vrijmaken hiervoor :evil:

Zou wél wat zijn. een miene kikker (want ik zou hem groen rollen natuurlijk :wink: ) :mrgreen:

Succes met de verkoop (maar dat gaat wel goedkomen denk ik) :!:
It's not easy, being green (kermit)

Terug naar “Projecten”