Het airbaglampje bleef branden Ik wil de pret niet bederven, maar het is toch geen schadeauto? Dat lampje brand alleen als de airbag afgegaan is. Ik heb laatst een Suzuki Baleno gezien waar ze de airbag gewoon weer terug gefrommelt hadden in het stuur.Goede proefrit gehad. Schitterende goed rijdende auto. De distibutieriem is bij 40.000 km vervangen. Het beruchte airbaglampje bleef ook branden maar dat zouden ze oplosssen. De auto wordt nog Dekra gekeurd dus het zal allemaal wel goed komen. En er komt nog een afneembare trekhaak onder.
.
Groetjes Sijbe
Brandend airbag-lampje is een bekend kwaaltje voor de 156 hoor, hoeft dus geen schade-auto te zijn. Heeft geloof ik iets te maken met een los contactje onder de passagiersstoel.Het airbaglampje bleef branden Ik wil de pret niet bederven, maar het is toch geen schadeauto? Dat lampje brand alleen als de airbag afgegaan is. Ik heb laatst een Suzuki Baleno gezien waar ze de airbag gewoon weer terug gefrommelt hadden in het stuur.Goede proefrit gehad. Schitterende goed rijdende auto. De distibutieriem is bij 40.000 km vervangen. Het beruchte airbaglampje bleef ook branden maar dat zouden ze oplosssen. De auto wordt nog Dekra gekeurd dus het zal allemaal wel goed komen. En er komt nog een afneembare trekhaak onder.
.
Groetjes Sijbe
Op een bepaald moment heeft men de termijn verkort.Bij een TS ???Bij 60.000 km behoort te distributiriem vervangen te worden. Let erop dat dit is gebeurd.
Heb ik destijds veel geluk gehad met m'n 146 met andere woorden......