Ok, ik zal er eens achteraan gaan.
Zie Bart de 28e januari pas weer, maar een mailtje is zo gestuurd.
Qua gewichten moet je denken aan rond de 3/4kg voor een deur, standaard deur is geloof ik 16kg zonder ruit en elektrische raambediening, scheelt dus toch wel wat (keer vier).
Mijn 75 (V6) is ooit (uit)gewogen door de vorige eigenaar en kwam met van binnen alles eruit, rolkooi erin en verder niks aan gedaan op net iets boven de 1100kg.
Denk dat als je deuren, bumpers (zeker die van een America), ramen, zijschermen en evt. het dak serieus aan gaat pakken daar nog wel gauw 200kg af kan, dus met wat moeite zou je rond de 900kg uitkomen, is een mooi gewicht voor een racer.
Lexan hebben ze bij doe-het-zelf eigen huis in puin zaken wel, kost niet veel en zie voorbeeld van een Ferrari 360CS hoe je daar een raamopening in kunt maken; hou er wel rekening mee dat je versies hebt die wel en versies die niet tegen zonlicht kunnen (die gaan verkleuren). De eerste versie moet je hebben uiteraard.
Oh, en de voorruit gewoon van glas laten, anders is het drie keer wissen en zit je raam onder de krassen (open deur misschien).
Hier nog wat tips over plastic ramen:
http://www.gummen.org/newforum/forum_me ... id=0652851