Vorig jaar september geflitst in Frankrijk, nooit iets van gehoord/ gezien.Dat is tegenwoordig niet meer zoVanuit Fr krijg je geen bekeuring opgestuurd.
Word netjes door het CJIB afgehandeld.....
Groetjes,
Marc
Moet zoonlief die 375 euro echt zelf betalen?Dank voor de reacties tot zover Als ik het goed lees moet hij rekenen op een bedrag van rond de 375 Euro (valt me eerlijk gezegd nog mee)
Yep, is van tevoren besproken, bekeuringen zijn voor eigen rekeningMoet zoonlief die 375 euro echt zelf betalen?Dank voor de reacties tot zover Als ik het goed lees moet hij rekenen op een bedrag van rond de 375 Euro (valt me eerlijk gezegd nog mee)
duh.Moet zoonlief die 375 euro echt zelf betalen?Dank voor de reacties tot zover Als ik het goed lees moet hij rekenen op een bedrag van rond de 375 Euro (valt me eerlijk gezegd nog mee)
Dat klopt. Dus bereid je maar vast voor....
Maar ja in NL.. zijn geloof ik tot 21 jaar de ouders nog wel financieel aansprakelijk voor de koters. dus kan ie niet betalen, komt men gewoon bij de ouders voor inning..
Nee vriend Daar trap ik niet in, wie te hard moet zelf voor de kosten opdraaien, we sponseren je al genoegHallo zoon hier... tsja ik mag blij zijn dat mijn stuur nog heel is nadat ik geflitst ben want ik was er wel even goed pissig over.
Dom, ja wellicht, ik heb gewoon een bordje 100 gemist en ben teveel op de automatische piloot gereden.
Boetes uit NRW (grenzende provincie in Duitsland) denk ik ook wel dat ik die op mijn bord krijg.... 375 euro... zonde, dat was 265,1 liter benzine geweest...
Nu is mijn vraag, wat gebeurd er als ik niet betaal? hehe
Ja pa!... moet ik die boete nou echt zelf betalen...? wat ben je nou voor'n vader!!! :
Anders leer je het nooit he.... Alles kan hier ook, maar brandstof en boete's zijn allemaal rekening man/vrouw. Dat betaalt je vader toch ook zelf??Hallo zoon hier... tsja ik mag blij zijn dat mijn stuur nog heel is nadat ik geflitst ben want ik was er wel even goed pissig over.
Dom, ja wellicht, ik heb gewoon een bordje 100 gemist en ben teveel op de automatische piloot gereden.
Boetes uit NRW (grenzende provincie in Duitsland) denk ik ook wel dat ik die op mijn bord krijg.... 375 euro... zonde, dat was 265,1 liter benzine geweest...
Nu is mijn vraag, wat gebeurd er als ik niet betaal? hehe
Ja pa!... moet ik die boete nou echt zelf betalen...? wat ben je nou voor'n vader!!! :