ik had nog wel een goed 1300 boxer blok liggen op carbs uit een 33.
als die kever-tor past moet die 33 motor toch ook passen?
heb je in een keer wel iets leuks
Leuk om te hebben. Volgens mij best bijzonder. Het is ook een zeldzame auto, dus folders hiervan zullen ook niet voor het oprapen liggen.De Asardo kwam al eerder aan bod in deze topic.
Vandaag een foldertje van op de kop getikt:
Geen idee of het echt zeldzaam is, vond het gewoon grappig.
Grappig zoals dat ding wel wat weg heeft van de Cuneo die in het museum in Arese staat.Ik heb deze Aero Spider 1300 hier gevonden (nummer 8 ) http://www.racingsportscars.com/photo/H ... photo.html
Heb ik -voor zover ik weet- nooit eerder gezien of iets van gelezen. Volgens de tekst zit er een Alfa Romeo GTA 1300cc motor in.
Weet iemand hier meer van?
In levende lijve 1 op NL kenteken mogen aanschouwen een paar jaar geleden.Een prachtige knalgele,er lag een 3.0 v6 24 V achterin met zelf gebouwde motormanagement met ik dacht iets van een 265 pk ofzo.Wat een bruut monster prachtig gewoon.Op kenteken was het een Lancia Beta 2000 v6 coupèdeze Lancia Stratos replica van Engelse makelijk is leverbaar met Alfa v6
http://www.hawkcars.co.uk/hf3000/index.html
Op pagina 4 is de Stratos al langsgekomen. Is die gele het soms?
In levende lijve 1 op NL kenteken mogen aanschouwen een paar jaar geleden.Een prachtige knalgele,er lag een 3.0 v6 24 V achterin met zelf gebouwde motormanagement met ik dacht iets van een 285 pk ofzo.Wat een bruut monster prachtig gewoon.Op kenteken was het een Lancia Beta 2000 v6 coupè
Dit is ook on-topic. Het gaat toch over Alfamotoren met andere toepassingen?Ik weet niet of dit "off-topic" is. Vandaag geeindigd op E-Bay de veiling voor een verkoopbrochure van de Alfa Romeo Tipo 1012 boot en industriemotor. Het geinige van deze brochure is dat hij in het Frans was. Ik heb deze folder al in mijn collectie in het Italiaans. Ik zat helaas er net naast deze keer. De folder ging uiteindelijk weg voor $162,50. Hierbij de foto's van de Franse versie van de E-Bay veiling