radiorobbie

RE: POWER FILTER

vr mei 18, 2007 10:35

Nou een buis naar je bumper is toch een kleine moeite of ligt dat nou aan mij 8)

Steven 33
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: POWER FILTER

vr mei 18, 2007 19:15

utfs staat voor use the fucking search... :wink:
Hier op dit keurige forum betekend het Use The Fine Search 8) :lol:

Klik
Use The Fantastic Search bedoel je toch?! 8)

cuoresportivo33
Member
Member

vr mei 18, 2007 19:38

Ik heb zelf de k&n 57i kit op mijn 16klepper. Geen vermogenswinst volgens mij. maar goed, de vraag is dan ook: Is 3pk winst voelbaar?

Ook heb ik een slang voor koude lucht aanzuiging gemaakt. Wanneer je eenmaal rijdt zou er dus voldoende rijwind tegen je filter moeten slaan. Wanneer je lang voor een stoplicht staat bij warm weer en vervolgens volgas wil accelereren merk je even dat de motor veel warme lucht aanzuigt en dus even wat vermogen laat liggen. Dit stoort mij niet, omdat het geluid wat ik ervoor terug krijg heel VET is. weet niet hoe dit bij een 1.4 zit, maar geloof me, zo'n paddenstoel op een boxer klinkt als muziek. Heb er geen moment spijt van dat ik er geld aan uitgegeven heb.

succes

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

vr mei 18, 2007 20:15

utfs staat voor use the fucking search... :wink:
Hier op dit keurige forum betekend het Use The Fine Search 8) :lol:

Klik
Use The Fantastic Search bedoel je toch?! 8)
Use The Fabulous Search
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

za mei 19, 2007 09:37

Ach vermogenswinst is nihil.
Leuk voor het geluid verder helemaal nada nopes niks.

De motor ademt wat beter en zal heel misschien net wat beter oppakken of je denkt dat het zo is door het geluid :wink:

Andretti Molletti

di mei 29, 2007 16:00

Ik heb zelf de k&n 57i kit op mijn 16klepper. Geen vermogenswinst volgens mij. maar goed, de vraag is dan ook: Is 3pk winst voelbaar?

Ook heb ik een slang voor koude lucht aanzuiging gemaakt. Wanneer je eenmaal rijdt zou er dus voldoende rijwind tegen je filter moeten slaan. Wanneer je lang voor een stoplicht staat bij warm weer en vervolgens volgas wil accelereren merk je even dat de motor veel warme lucht aanzuigt en dus even wat vermogen laat liggen. Dit stoort mij niet, omdat het geluid wat ik ervoor terug krijg heel VET is. weet niet hoe dit bij een 1.4 zit, maar geloof me, zo'n paddenstoel op een boxer klinkt als muziek. Heb er geen moment spijt van dat ik er geld aan uitgegeven heb.

succes
Bij mij gaf het op een 147 een verhoging van 120 naar 125 pk en het is voelbaar!

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

di mei 29, 2007 17:51

In je portemonnee Dre ? :wink:
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Andretti Molletti

di mei 29, 2007 17:55

In je portemonnee Dre ? :wink:
Nope Kees, en ook geen klachten vd leasemaatschappij ;)

Neelis
Advanced Member
Advanced Member

di mei 29, 2007 21:20

Een Italiaanse automonteur in Florence vertelde mij dat 1 van de 4 injectoren kapot kan gaan door een open luchtfilter. Let erop dat je zeker met vochtig weer startproblemen kan krijgen of schommelingen bij het stationair draaien. Ik ben zelf terug gegaan van een open luchtfilter naar een standaard luchtfilter. Het enige wat ik nu een beetje mis is het geluid... Voor de rest is het beter voor m'n motorblok.

Terug naar “Tuning onderwerpen”