Dat wisten we eigenlijk 5 maanden geleden al, maar we werden even op het verkeerde been gezet..............ik ben toch blij da het zo is.- de remklauwen zijn exact het zelfde!
- de remschijven van een 2.0 zijn in doorsnee 12,3 mm groter!
- de fusees zijn NIET gelijk (de 1.8 is korter bij bevestiging van de remklauw!
Wat de andere verschillen betreft daar heeft adjesalfa ook vijf maanden terug iets over uitgezocht en laten zien Ik weet niet meer precies hoe en wat, maar dat staat dus in dat topic van jou bij technische vragen. (ik denk dat je spoorbreedte is toegenomen of zo)
Dat je opnieuw moet gaan stellen enzo, het is even werk, maar wel leuk werk. Zeker nu alles lekker schoon en gangbaar is.
Ik vindt het niet fijn rijden als ze helemaal dicht staan, je rammelt bijna uit de bakIk denk dat ze metterdertijd ea voortdurend hebben gemodificeerd.
Zou ik de koni's maar gelijk helemaal strak zetten?
Dat setje heeft strakjes 1 voordeel.
Ik kan deze combinatie strakjes onder de GT gebruiken staat ie gelijk wat lager op zn pootjes
Waarom? Het is toch niet veel werk om de stabi even los te gooien?Heb dus geprobeerd de torsie achter 10 tandjes terug te zetten (met voor het 1ne tandje) dit zijn dan 15 mm omhoog dus.
Echter zonder de stabi los te gooien gaat dat nu niet lukken
De oude fusees gaan er dus weer onder
Al het werk voor niets ...... GV..............................................domme