Alfisti,
Ik heb sinds kort een probleem met mn 33. Hij reed de afgelopen tijd redelijk goed. Ik zorgde dat ik hem alleen voor lange ritten gebruikte zodat ie niet vervuilde. Hij stond dan ook lekker te schudden stationair. (zo fijn!!!)
Maar de laatste tijd ging het wat minder, als ik hem net gestart had en ik wou wegrijden ging het even goed maar na een paar honderd meter begon ie te bokken en in te houden. Mn toerenteller gaf ook van alles aan behalve mn juiste toeren. De remedie was dan om hem een keer aan en uit zetten en dan was het oke. Dus ik dacht nog : maar eens zsm mn gaskleppen, lm meter en stat regelschuif schoonmaken. Wil wel helpen!
Nu reed ik afgelopen week met em en toen had ie het weer dus ik weer uit en aan maar dat aan ging niet meer...
Hoorde wel een 'klik 'bij de startmotor maar er gebeurde nix. Ik gauw even gekeken en het signaal vh contactslot kwam aan maar er gebeurde nix. Dus ik dacht startmotor stuk.
Nieuw startmotor geregeld en gezorgd dat mn auto weer thuis was. Alles los en meteen maar mn gaskleppen enzo schoongemaakt. Startmotor erop en hoppa... weer nix. What the f...k!
Lijkt op een massa probleem, zodra ik probeer te starten brandt ook mn grootlicht op het dashboard.
Als ik nu ook mn gewone verlichting aan doe brandt mn knipper lv constant maar de rest doet het niet (voor)
Ik dus het massa punt weer losgehaald op de motor en alles opgeschuurd, weer proberen en nog nix.
Gemeten aan mn contactslot maar dat gaat ook gewoon goed, komt ook aan. Nu heb ik de vraagbaak erbij en het schema gevolgd en echt moeilijk is het niet. veel massa's maar die zijn nu ook goed.
Accu is ook goed, heb nog een andere auto ervoor gehad maar geen verschil.
Wat kan het zijn?? Heeft iemand een idee?? Toch contactslot of toch nog een andere massa??? Dynamo??
Wie kan mij helpen, ik weet het niet meer.!!
Ciaooooo