Hee Sandro je blijft maar bezig
Check eens of je stoel in lijn staat met het stuur, dat wil wel eens niet het geval zijn.
PS goed bezig
Het bloed blijft kruipenHee Sandro je blijft maar bezig
Check eens of je stoel in lijn staat met het stuur, dat wil wel eens niet het geval zijn.
PS goed bezig
ik weet dat de Milano 2.5 v6 is geleverd met electrisch verstelbare leuning..Ha, ga je het toch doen? Goed werk. Je hebt er verder niks aan want als ze 1 maal versteld zijn gebruik je het nooit weer maar het is wel een leuke gimmick. Zijn de 4 cilinders ooit leverbaar geweest met electrisch verstelbare stoelen? Of de 75 uberhaupt? Volgens mij niet. Dan is het dit wel uniek. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Yuri had er idd nog te koopik weet dat de Milano 2.5 v6 is geleverd met electrisch verstelbare leuning..Ha, ga je het toch doen? Goed werk. Je hebt er verder niks aan want als ze 1 maal versteld zijn gebruik je het nooit weer maar het is wel een leuke gimmick. Zijn de 4 cilinders ooit leverbaar geweest met electrisch verstelbare stoelen? Of de 75 uberhaupt? Volgens mij niet. Dan is het dit wel uniek. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Dat is toch nooit? Tenminste, de hartlijn van de stoel en het midden van het stuur zitten ab-so-luut niet in elkaars verlengde.
Voor wie dit ook wil proberen kan bij mij 2 gratis Novanta stoelen ophalen. Het loopt storm dus wees er snel bij. Binnenkort gaat de auto naar de sloop. Sorry voor deze interuptie Alfetta Owner.Elektrische stoelen? Wanneer ga je ze uitproberen?