Toch geen Alfetta automaat zeker?Wat ga je halen trouwens?
Toch geen Alfetta automaat zeker?Wat ga je halen trouwens?
Deze route rij ik ook regelmatig(vrachtwagenchauffeur ) Is gewoon de beste, en snelste route.Voor de route zou ik zeggen:
Antwerpen - Brussel - Luxemburg - Metz - Straatsburg - Offenburg - Basel - Luzern - Gotthardtunnel - Como - Milaan. Ik heb al veel alternatieven geprobeerd, dit vind ik de vlotste (en vlakste) weg.
Ik weet het maar ik zeg het niet Tis i.i.g. geen Alfetta automaatToch geen Alfetta automaat zeker?Wat ga je halen trouwens?
Is dat nieuw?En check even de breedte van je aanhanger mag je auto breedte niet overschrijden in Zwitserland .. toch??
Er was iets met aanhangers en Zwitserland.
Daarnaast moest ik destijds een verklaring tekenen oid dat ik de auto doorvoerde vwb Zwitserland en dus moest i binnen 24 uur Zwitserland weer verlaten en ik moest daarvoor een borg betalen.
Of dat nog zo is??? Zwitserland is iig nog een bottlenek... de rest is gewoon doorkarren
Ja maar een TD had ik toch niet verwacht...Ik ook en heb het ronald ook maar ingefluisterd Het "onthullen" laten we maar aan fRank zelf over; wordt vast een smeuiig verhaal gelardeerd met een bolognese sausje....
groetz, wims