Viva Italia, ben je er ook?

Ja, natuurlijk ben ik er!
58%
52
Weet nog niet...
16%
14
Nee, helaas kom ik niet..
27%
24
 
Totaal aantal stemmen: 90
Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

RE: SCARB gaat naar Viva Italia - 28 mei 2007

ma mei 28, 2007 20:12

Gerrit ook voor jou in het speciaal: Ik ben je bijzonder erkentelijk voor de "Last minute boeking" =D>
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12105
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: SCARB gaat naar Viva Italia - 28 mei 2007

ma mei 28, 2007 20:15

@ @@: vandaar dat "last minute remmen" :biggrin: was een genoegen om naar te kijken, je remde echt tientallen meters later dan anderen :D

Gebruikersavatar
Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2293
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Oude Pekela

RE: SCARB gaat naar Viva Italia - 28 mei 2007

ma mei 28, 2007 20:31

Hier is een link naar mijn foto's.
Zijn er niet veel geworden, te diep in gesprek. :mrgreen:

http://webdisk.planet.nl/kuip3238/publi ... ia%202007/

1 voor onze @@, staat ie er goed op?? ;)

Afbeelding

De max resolutie online is 1024x768, hogere resolutie op aanvraag. :wink:


Jaja....ook weer thuis, ookal hadden sommige verwacht dat ik in Assen moest overnachten. :lol: :lol: :lol:
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v QV - 1994.
Grigio Stromboli Alfa GT 2.0 JTS Selespeed Distinctive - 2004.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3274
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 16:58

Re: RE: SCARB gaat naar Viva Italia - 28 mei 2007

ma mei 28, 2007 20:48

@ @@: vandaar dat "last minute remmen" :biggrin: was een genoegen om naar te kijken, je remde echt tientallen meters later dan anderen :D
Om precies te zijn op 110 meter voor de bocht.
Heelijk gereden bij SCARB (droog) en GTVDemoRuns (nat).
De SZ vindt nat het leukst. Ik ook, ik kan dan veel beter op de limiet rijden en de SZ vergeeft heel veel.
De banden (TOYO Proxes) helpen ook. Nu alleen nog andere velgen vinden.

Bedankt voor de ontvangtst en lekkere koffie en dubbele Italiaanse hapjes, GTV DemoRuns. Hmmm.
Laatst gewijzigd door Alfa-Corazon op ma mei 28, 2007 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
33carbs
Full Member
Full Member
Berichten: 373
Lid geworden op: di apr 12, 2005 22:59
Locatie: Uden

RE: SCARB gaat naar Viva Italia - 28 mei 2007

ma mei 28, 2007 20:51

was zeer leuk!! alleen jammer dat ik mijn krukas lagers er uit gereden heb! maarja dat mocht de pret niet drukken. Grttz
in bezit:
ducati 999
75 1.8
146 ti

Gebruikersavatar
Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2293
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Oude Pekela

Re: RE: SCARB gaat naar Viva Italia - 28 mei 2007

ma mei 28, 2007 21:02

@ @@: vandaar dat "last minute remmen" :biggrin: was een genoegen om naar te kijken, je remde echt tientallen meters later dan anderen :D
Om precies te zijn op 110 meter voor de bocht.
Heelijk gereden bij SCARB (droog) en GTVDemoRuns (nat).
De SZ vindt nat het leukst. Ik ook, ik kan dan veel beter op de limiet rijden en de SZ vergeeft heel veel.
De banden (TOYO Proxes) helpen ook. Nu alleen nog andere velgen vinden.

Bedankt voor de ontvangtst en lekkere koffie en dubbele Italiaanse hapjes, GTV DemoRuns. Hmmm.
Die gingen er inderdaad lekker in. ;)
Volgend jaar natuurlijk weer vd partij, hopelijk zonder vastzittende remmen. 8)
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v QV - 1994.
Grigio Stromboli Alfa GT 2.0 JTS Selespeed Distinctive - 2004.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3274
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 16:58

RE: SCARB gaat naar Viva Italia - 28 mei 2007

ma mei 28, 2007 21:17

Mijn buurman Tom had misschien wel de snelste Alfa meegenomen. Een GTV 6 3.5 SaVaLi.
Wat gaat dat ding ervandoor zeg. Tijdens de natte race kon ik hem in door de bochten goed bijbenen maar eenmaal op het rechte end schoot hij ervandoor.
Zelfs Walter (de SZ met de Sienna's) had door dat dit wel erg hard ging.
Tom schoot mij in mijn opwarmronde voorbij en ik heb hem daarna niet meer kunnen achterhalen.
Walter heb ik echt waar bijna een rondje achter mij kunnen houden. Ik had wel het gevoel boven mijn kunnen te rijden.
Daarna heb ik Walter ook niet meer terug gezien.

Misschien wel het leukste was dat we mijn zijn drieen (ik als laatste) alle? Maserati's op een rondje gezet. In ieder geval wel veel.
Natuurlijk zijn ze zuinig om hun wagens, maar ze konden hun vermogen niet kwijt in het nat.
Vooral toen de baan begon op te drogen werd het tricky. Tom heeft bij het opkomen rechte end een 360 gemaakt.
Gelukkig zonder enige schade. Hij kon er later wel om lachen (met een trillend sigaretje in zijn hand).

Bron Pinin 39
http://86.91.198.146/fiat/showimg.php?f ... 20_118.JPG
Laatst gewijzigd door Alfa-Corazon op ma mei 28, 2007 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
pinin39
Full Member
Full Member
Berichten: 402
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 13:26
Locatie: borger
Contacteer: Website

RE: SCARB gaat naar Viva Italia - 28 mei 2007

ma mei 28, 2007 21:19

van wie is deze spider eigenlijk ??

heb met de beste man gesproken over een weigerende claxon (ja echt waar een italiaanse auto waar de toeter het niet van deed)
en over de autotrein naar italie (waardoor we misschien toch met de spider richting italia gaan komende zomer )

vandaar de vraag

Afbeelding

was wel een aardige gozer en misschien dat ie ons nog wat meer info kon geven over de trein naar bolzano ...
Laatst gewijzigd door pinin39 op ma mei 28, 2007 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gehad : Alfa 146 TI , Alfa 145 QV . Alfa GTV Turbo V6, Alfa 159 , 166

Nu Porsche , Ducati , Fiat 500

Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB gaat naar Viva Italia - 28 mei 2007

ma mei 28, 2007 21:20

@ @@: vandaar dat "last minute remmen" :biggrin: was een genoegen om naar te kijken, je remde echt tientallen meters later dan anderen :D
Anders worden ze te heet he.. :wink: Wie niet remmen kan moet gasgeven toch?? :lol:

Echt ff geweldiggenoten.... Die drie opeenvolgende bochten ben ik nu nog niet uit hoe ik die het beste nemen kan.Ik denk de eerste twee door het midden en de derde hoog ophalen en bijna voor het uiteinde ( en die komt verrekte laat) iets remmen en naar binnen sturen..
Verder is die snelle doordraaier niet in 1 keer te doorgronden. Ik heb hem nog niet kunnen nemen zonder bij de laatste lange bocht iets bij te remmen.

@ Roy: Jammer dat ii jou gemist heb. Had ik je misschien toch kunnen overtuigen van die Sienna's... :mrgreen:
Ga niet zagen in die as man.! Ik weet wel wat anders waardoor je je toch kunt onderscheiden.. :wink:

@ Arjan: Tis dus gelukt om "Thuus te komm" met je brrrrrrrrrrrrake's !! Mooie plaatjes bedankt !!
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Gebruikersavatar
Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2293
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Oude Pekela

Re: RE: SCARB gaat naar Viva Italia - 28 mei 2007

ma mei 28, 2007 21:24

Mijn buurman Tom had misschien wel de snelste Alfa meegenomen. Een GTV 6 3.5 SaVaLi.
Wat gaat dat ding ervandoor zeg. Tijdens de natte race kon ik hem in door de bochten goed bijbenen maar eenmaal op het rechte end schoot hij ervandoor.
Zelfs Walter (de SZ met de Sienna's) had door dat dit wel erg hard ging.
Tom schoot mij in mijn opwarmronde voorbij en ik heb hem daarna niet meer kunnen achterhalen.
Walter heb ik echt waar bijna een rondje achter mij kunnen houden. Ik had wel het gevoel boven mijn kunnen te rijden.
Daarna heb ik Walter ook niet meer terug gezien.

Misschien wel het leukste was dat we mijn zijn drieen (ik als laatste) alle? Maserati's op een rondje gezet. In ieder geval wel veel.
Natuurlijk zijn ze zuinig om hun wagens, maar ze konden hun vermogen niet kwijt in het nat.
Vooral toen de baan begon op te drogen werd het tricky. Tom heeft bij het opkomen rechte end een 360 gemaakt.
Gelukkig zonder enige schade. Hij kon er later wel om lachen (met een trillend sigaretje in zijn hand).
De nero met dubbele pijp en zenderbumper. ;)

Heb een klein beetje meegekregen, stond naast Hans.

Mag je van geluk spreken, voor het zelfde geld was die wel ergens op/in geknald.
Maar goed....is goed afgelopen, had het wel ff willen zien (incl. trillemientje sigaret).
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v QV - 1994.
Grigio Stromboli Alfa GT 2.0 JTS Selespeed Distinctive - 2004.

Gebruikersavatar
Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2293
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Oude Pekela

Re: RE: SCARB gaat naar Viva Italia - 28 mei 2007

ma mei 28, 2007 21:26

@ Arjan: Tis dus gelukt om "Thuus te komm" met je brrrrrrrrrrrrake's !! Mooie plaatjes bedankt !!
Gelukkig wel, zitten nu gelukkig weer los.
ik druk het maar in het kopje tijdelijk, heb niet veel vertrouwen op het moment.
Dus ff Johan bij de kop pakken.

Graag gedaan. ;)
Ze zag er vandaag ook goed uit, top! :thumbs:
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v QV - 1994.
Grigio Stromboli Alfa GT 2.0 JTS Selespeed Distinctive - 2004.

156FM

RE: SCARB gaat naar Viva Italia - 28 mei 2007

ma mei 28, 2007 21:50

Leuke dag begon met het collonnerijden vanuit Surhuisterveen, enkele afzeggingen, toch met ongeveer 10 wagens vertrokken naar Assen.
De Scarb zette z'n beste beentje voor, hiervoor dank aan alle vrijwilligers heb daar een flinke poos rondgelummeld.
Toch waren we rond 3 uur een beetje uitgekeken en wilden we niet meer wachten voor het vrijrijden daar de baan natter werd.
Hoop dat er volgend jaar een echte race tussen zit (Ferrari, 147 of zoiets) dat heeft Zandvoort weer voor.
Inderdaad er waren een hoop 156 ers denk ook hulde aan deze grote groep liefhebbers waarvan ondergetekende deze keer ook behoorde, het Juultje moest deze keer maar eens thuis blijven, we wilden eigenlijk de baan op maar is er niet van geworden.
Voeg me aan bij Gerrit, tot ziens bij de aanstaande 3 Provincieenrit hier lekker in het vrije noorden.
Ciao FM

Gebruikersavatar
aralfa
Member
Member
Berichten: 170
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 16:48

Re: RE: SCARB gaat naar Viva Italia - 28 mei 2007

ma mei 28, 2007 22:10

was idd een leuke dag! maar het viel mij ook al op dat de klassiekertjes zeldzaam waren. wat een geweldige indruk op mij maakte was hoe die zwarte (hr corse?) 155 v6 achter die p*rche bleef hangen ,geweldig!!!
H&S Corse 3.0 24v meende 260 pk?

heb heerlijk vrij kunnen rijden, alleen de SZ met sienna's ? kon ik niet bijbenen, respect voor de stuurmanskunsten alhier 8)

Gebruikersavatar
Adriano33
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2293
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Oude Pekela

Re: RE: SCARB gaat naar Viva Italia - 28 mei 2007

ma mei 28, 2007 22:11

Mooie foto's Hans, rest ook tuurlijk maar in grootformaat een mooie GTV als bureaublad is altijd leuk :thumbs:
De lichtblauwe is die van Joop toch, en de rode?
Link is al geplaatst, pluis 't archief maar ff uit. :wink:
Grotere resolutie heb ik op de HD.

Die blauwe is volgens mij inderdaad van Joop.
Moet haast, zal wel vreemd zijn als er een 2e zo rond reed. :lol:

Die rode naast mij bedoel je?
Geen idee, wel een mooie bolide.
Mooie velgen ook wel, alleen past het weer niet bij de Alfa.
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v QV - 1994.
Grigio Stromboli Alfa GT 2.0 JTS Selespeed Distinctive - 2004.

Gebruikersavatar
sprint88
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3889
Lid geworden op: za feb 05, 2005 22:48
Locatie: World city Hardenberg

RE: SCARB gaat naar Viva Italia - 28 mei 2007

ma mei 28, 2007 22:26

Ook hier weer veilig terug in hardenberg.
En een lekker dagje gehad
Weer wat bekende (onbekende) mensen gesproken.

En een aantal videotjes geschoten hier alvast een verdienstelijke sprint van onze boxervriend Sudsprint die een deltatje toch mooi het nakijken gaf

:lol:

http://video.tinypic.com/player.php?v=6hcshuw


grt rogeralfa :driving:
GT 2.0 jts
sprint1.5 1984

Terug naar “Evenementen”