Om precies te zijn op 110 meter voor de bocht.@ @@: vandaar dat "last minute remmen" was een genoegen om naar te kijken, je remde echt tientallen meters later dan anderen
Die gingen er inderdaad lekker in.Om precies te zijn op 110 meter voor de bocht.@ @@: vandaar dat "last minute remmen" was een genoegen om naar te kijken, je remde echt tientallen meters later dan anderen
Heelijk gereden bij SCARB (droog) en GTVDemoRuns (nat).
De SZ vindt nat het leukst. Ik ook, ik kan dan veel beter op de limiet rijden en de SZ vergeeft heel veel.
De banden (TOYO Proxes) helpen ook. Nu alleen nog andere velgen vinden.
Bedankt voor de ontvangtst en lekkere koffie en dubbele Italiaanse hapjes, GTV DemoRuns. Hmmm.
Anders worden ze te heet he.. Wie niet remmen kan moet gasgeven toch??@ @@: vandaar dat "last minute remmen" was een genoegen om naar te kijken, je remde echt tientallen meters later dan anderen
De nero met dubbele pijp en zenderbumper.Mijn buurman Tom had misschien wel de snelste Alfa meegenomen. Een GTV 6 3.5 SaVaLi.
Wat gaat dat ding ervandoor zeg. Tijdens de natte race kon ik hem in door de bochten goed bijbenen maar eenmaal op het rechte end schoot hij ervandoor.
Zelfs Walter (de SZ met de Sienna's) had door dat dit wel erg hard ging.
Tom schoot mij in mijn opwarmronde voorbij en ik heb hem daarna niet meer kunnen achterhalen.
Walter heb ik echt waar bijna een rondje achter mij kunnen houden. Ik had wel het gevoel boven mijn kunnen te rijden.
Daarna heb ik Walter ook niet meer terug gezien.
Misschien wel het leukste was dat we mijn zijn drieen (ik als laatste) alle? Maserati's op een rondje gezet. In ieder geval wel veel.
Natuurlijk zijn ze zuinig om hun wagens, maar ze konden hun vermogen niet kwijt in het nat.
Vooral toen de baan begon op te drogen werd het tricky. Tom heeft bij het opkomen rechte end een 360 gemaakt.
Gelukkig zonder enige schade. Hij kon er later wel om lachen (met een trillend sigaretje in zijn hand).
Gelukkig wel, zitten nu gelukkig weer los.@ Arjan: Tis dus gelukt om "Thuus te komm" met je brrrrrrrrrrrrake's !! Mooie plaatjes bedankt !!
H&S Corse 3.0 24v meende 260 pk?was idd een leuke dag! maar het viel mij ook al op dat de klassiekertjes zeldzaam waren. wat een geweldige indruk op mij maakte was hoe die zwarte (hr corse?) 155 v6 achter die p*rche bleef hangen ,geweldig!!!
Link is al geplaatst, pluis 't archief maar ff uit.Mooie foto's Hans, rest ook tuurlijk maar in grootformaat een mooie GTV als bureaublad is altijd leuk
De lichtblauwe is die van Joop toch, en de rode?