Is geen experiment maar een bestaande legende.Gaaf man. Ik kan me voorstellen dat wit met groen een enorm experiment is ! Het pakt zeker goed uit.
@Hans, inderdaad zeg nooit dat je een auto nooit verkoopt dat had ik toen met die Ocra Juul ook. Het einddoel is natuurlijk een echte GTA alleen gezien de huidige markt zal dat nog wel heel lang op zich laten wachten. Ik wil deze zo mooi mogelijk hebben. En zoveel mogelijk "waarheids" getrouw.Barend had al eerder een heeeeele mooooie Juul!!! en die is ook verkocht...zon ding verkoop je toch niet
Misschien is het einddoel wel om een echte GTA te bemachtigen en restaureren...
Ik heb liever een 'verse' en gemoderniseerde Replica dan een originele GTA met een lang raceverleden incl. crashes, vermoeide koets etc. Ik voorspel je dat de vraag naar goede replica's flink gaat stijgen (en daarmee de prijzen). Originele GTA's gaan in musea verdwijnen of in collecties van verzamelaars...en liefhebbers willen vervolgens replica-auto's die waanzinnig goed rijden.@Hans, inderdaad zeg nooit dat je een auto nooit verkoopt dat had ik toen met die Ocra Juul ook. Het einddoel is natuurlijk een echte GTA alleen gezien de huidige markt zal dat nog wel heel lang op zich laten wachten. Ik wil deze zo mooi mogelijk hebben. En zoveel mogelijk "waarheids" getrouw.Barend had al eerder een heeeeele mooooie Juul!!! en die is ook verkocht...zon ding verkoop je toch niet
Misschien is het einddoel wel om een echte GTA te bemachtigen en restaureren...
Het grappige is dat origineel bij dit soort auto's ver te zoeken is. bij het goed plakken van de stickers hebben we voor bepaalde delen een tiental "originele" bekeken en daar zitten ook al diverse varianten tussen. Ach ja dat houd het spannend.
spijker op de kop.. zeker met alle nieuwe technieken en gereproduceerde onderdelen en doorontwikkelingen: geef mij maar een goed gebouwde replica ipv een ""originele"" GTA..waarbij je diverse modificaties niet ""kan"" doen omdat dan de originaliteits-freaks over je heen vallen....liefhebbers willen vervolgens replica-auto's die waanzinnig goed rijden.