Ik wil even kort reageren
Sóchtends om 07.30 uur samen met mijn broer(tje) naar Assen afgereisd.
Het weer was zacht en we konden zo doorrijden.
Opkomst was erg goed, veel 155 en 916 en ook een hele rij diverse AR van Spider, SZ, 156, 145,146, 147, Giulia, Spider 2600, GTV, Alfetta, 75, 33, 166, Brera, Bertone, Giuilietta, 159, Spider 2007, Montreal en over heel de dag ook 10 stuks 164, waarvan de meeste toch vreemd waren en wel lid van de SCARB.....
Geeft toch te denken om kaartjes te gaan maken voor het register
Een aantal mooie TS Supers, een rode en een zwarte een mooie zwarte QV, waar een gezin met 4 kinderen uit stapte ( hoe cool kan je zijn..)
.Verder Jan met gezin met zijn supermooie zilveren 164 en Polisboy ( Roel ) met gezin een supermooie zwarte Super V6 en Harold en Sonja nog gesproken met hun mooie FL, het was echt een gezinsdag, De SCARB had een tent met koffie en verkoop van kleren van de SCARB, met voor de tent, mooi nieuwe en aparte Alfas geparkeerd , verder hadden we een mooie plek met veel ruimte bij de SCARB, het was perfect geregeld door Gerrit. complimeneten
Verder nog genoten van de vele auto's op de baan, nog leuke gevechten gezien tussen een 75 TS en een SZ
wie zouden dat nou geweest zijn!!! , de 155 ARTC was ook met veel moois op de baan, veel Ferrari's en Lambo's waren er niet dit jaar, wat wel eens anders is geweest, Maserati was er oom met werkelijk veel moois het was werkelijk een mooie dag die op een half uurtje met druppeltjes ook de hele dag droog is geweest.
Alfa Romeo had echt de overhand kwa aantallen auto's en Lancia had ook een mooie stand met redelijk wat klassiekers en Delta's ( ze blijven mooi ), verder Fiat is toch een beetje vreemd op de Barchetta's en de Croma's na, beetje teveel bling bling gehalte, verder was er weer veel te koop aan onderdelen en vakbladen, miniaturen, Alfawijn en Champagne, hoop handjes geschudt en kennis gemaakt met werderzijdze bekenden.
Een aantal nieuwe leden ingeschreven voor de SCARB/ 164 dus een geslaagde dag mag ik wel zeggen, wat iedereeen overigens vond een supersfeer en een goed voorproefje voor het SS nogmaals en dan 2 dagen, Assen is beter in mijn ogen als Zandvoort, maar goed das persoonlijk..alleen al om de ruimte....
en de ligging en de catering....
Broertje werd een beetje gek op de vraag wat voor Alfa rijdt jij??? ehhh geen
Broer heeft wel genoten
, kan ook niet anders...
gr Roel