Dit jaar ga ik voor de 8ste X naar de 24H van Le Mans (eerder 1987,1988,1989,1993,1998,1999,2005) zijn er hier nog meer die er heen gaan?
Is nl. een geweldig evenement!
De diesels is idd. jammer qua beleving maar dat maken de Corvettes en Aston Martin wel weer goed!Ik ga van het week-end de Berlina uit de schuur trekken en volgende week woensdag denk ik ri Le Mans. Helaas dit jaar geen perskaarten.....maar dat betekend ook minder werken en meer kijken!
Ik neem wel uit protest een mondkapje mee! Die diesels moeten ze écht in een ander weekend op de baan zetten. Met weemoed denk ik terug aan de 333SP's, Panoz LMP1 en de IMSA Mazda.................
En ga natuurlijk weer sprintjes trekken bij die rare Denen!
Wordt zeker weer een feestje!
Da's niet verkeerd. Vorig jaar had ik V8 kaarten en dan kan je overal wel bijWaarschijnlijk ga ik er heen, met zgn. V6-kaarten. Vrijdagmorgen vroeg vertrekken!
V6, V8, ik weet echt niet hoe ze heten maar als het goed is heb ik access all areasDa's niet verkeerd. Vorig jaar had ik V8 kaarten en dan kan je overal wel bijWaarschijnlijk ga ik er heen, met zgn. V6-kaarten. Vrijdagmorgen vroeg vertrekken!