Wel al gezien maar nog niet te koop
Wel al gezien maar nog niet te koop
zoals ik al zei, kben geen motorkenner, mn pa is wel motorgek maar kheb er zelf eigenlijk nooit echt wat mee gehadNee, 'k denk eerder een Honda Goldwing / Silverwing, ofzo..
Onder een Guzzi ga je toch geen ander blok hangen!
Foei
Maakt toch niet uit, je kent de juiste motormerken. Daar gaat het om!zoals ik al zei, kben geen motorkenner, mn pa is wel motorgek maar kheb er zelf eigenlijk nooit echt wat mee gehadNee, 'k denk eerder een Honda Goldwing / Silverwing, ofzo..
Foei
Mijn voorkeur gaat zeker uit naar een Guzzi, mn pa's eigenlijk ook maar die rijd momenteel een oude Honda (kon ie erg goedkoop overnemen van mijn oom)Maakt toch niet uit, je kent de juiste motormerken. Daar gaat het om!zoals ik al zei, kben geen motorkenner, mn pa is wel motorgek maar kheb er zelf eigenlijk nooit echt wat mee gehadNee, 'k denk eerder een Honda Goldwing / Silverwing, ofzo..
Foei
Zeker te weten! De 850 T-3 California...Mijn voorkeur gaat zeker uit naar een Guzzi, mn pa's eigenlijk ook maar die rijd momenteel een oude Honda (kon ie erg goedkoop overnemen van mijn oom)Maakt toch niet uit, je kent de juiste motormerken. Daar gaat het om!zoals ik al zei, kben geen motorkenner, mn pa is wel motorgek maar kheb er zelf eigenlijk nooit echt wat mee gehad
deze vind ik erg mooi
kzag deze voor het eerst op vakantie op Sardinie, en motoren boeiden mij eerder nooit zo maar deze maakte toch wel een enorme indruk op me wat een gaaf ding , ook die V50 Polizia's vind ik erg cool, maar heb dan ook een zwak voor voortuigen van de Polizia en carabinieriZeker te weten! De 850 T-3 California...Mijn voorkeur gaat zeker uit naar een Guzzi, mn pa's eigenlijk ook maar die rijd momenteel een oude Honda (kon ie erg goedkoop overnemen van mijn oom)Maakt toch niet uit, je kent de juiste motormerken. Daar gaat het om!
deze vind ik erg mooi
...AlfablokkieWeer even back to topic. Wie ziet wat er in zit?