Zucht
Dit is eigenlijk best jammer, we zijn hier volgens mij allemaal voor hetzelfde nl. de liefde voor het merk.
Het is hier in dit topic een beetje zoals de belgische club aan het worden, het moet speciaal zijn anders is het niet goed.
En neen een 75 komt dan ook niet in aanmerking.
Wat het gezeur betreft ivm 159, Brera enz. laat het gewoon zo, vind je hem mooi goed - vind je hem lelijk ook goed idem voor zwaar/groot zelfs over de kleur van mijn part. En ja ik heb al met "echte" Alfa's gereden en met nieuwe Alfa's. En als ik mag kiezen hoe ik met mijn kinderen ergens moet geraken dan doe ik het liefst veilig dus met de 159. Met m'n "echte" Alfa uit 1965 (dus lang voor de 75) is het soms best een beetje spannend met z'n Dunlop remmen.
En hoever moeten we teruggaan om een echte Alfa te hebben ? Ik hoop niet te ver want anders moeten we met een traktor gaan rijden (1919-1924)
of met de trein (ja zelfs een diesel
) (1920 -1925) of met een tank (1927) , de bus, het vliegtuig, de vrachtwagen enz.
En als we echte die-hards zijn gaan we allemaal koken op een Alfa Romeo fornuis op GAS !!
En versta me niet verkeerd ik vind een 75 echt wel een mooie wagen .........................maar een 159 ook
Dus leven en laten leven zou ik zeggen.
Philip.
en dan was ik de speedboot,pletwals,minibus, trolley bus nog vergeten