http://www.dumpert.nl/mediabase/17764/f ... index.html

't is niet omdat je ziek bent, dat ik je geen pakje slaag kan komen geven héIk dacht, dat een 159 een ... 156 was?
De bestuurder in je beste Duits een 'Koeten Taag' wensen?Je komt in Nederland deze auto tegen, je haalt hem toevallig in....wat doe je dan???????
euh niets... (of ik zie het niet omdat het snelheidverschil te groot is, en in spiegelbeeld zie ik het ook niet goed als ik de achterkant gemist hebJe komt in Nederland deze auto tegen, je haalt hem toevallig in....wat doe je dan???????
wou je ruilen met mijn 155 tdZo'n kenteken mag er bij mijn 156 ook wel op hoor....![]()
( want ik ben het er helemaal mee eens na 8 weken en 8000km ermee te hebben gereden...)
![]()
![]()
Misschien houd ik wel van een stevig pak slaag, weet jij veel!'t is niet omdat je ziek bent, dat ik je geen pakje slaag kan komen geven héIk dacht, dat een 159 een ... 156 was?
nou ik moet eerlijk zeggen dat een 156 2,4 jtd met een fijn massimo chippie goed rijd, maar dat zal wel geen vegelijk zijn denk ik nimwegenaer??Zo'n kenteken mag er bij mijn 156 ook wel op hoor....![]()
( want ik ben het er helemaal mee eens na 8 weken en 8000km ermee te hebben gereden...)
![]()
![]()