Onder het rijden? Heb jij dan zo'n vieze tanden in je bAk (BAK!!!!!!!!!!!), dat je ze zo radicaal wilt poetsen?gewoon kwestie van de koppeling intrappen, (en ingetrapt houden), en eventjes in de achteruit zetten
?? dus als een ander asociaal rijdt , moet jij dat ook doen ?? goed bezig.Ook als jij je koppeling intrapt en hem in zn achteruit wil zetten lukt dat niet... Ik heb dat weleens gehad (rij altijd heel erg veel verschillende auto's) met een auto waarvan ik dacht dat het een 6-bak was (waar ik daarvoor een hele tijd mee gereden had)
Ik vind die menselijke ergenissen altijd wel leuk onderweg. Vanmiddag zag ik in mijn achteruitkijkspiegel een Toyota RAV-4 echt iedereen zeer associaal van de snelweg afdrukken, rechts inhalen en nog even gauw een rood stoplichtje meenemen. Het leuke hiervan is het dat mensen er absoluut niet tegenkunnen dat jij dat bij hen doet. Hij zat wel heel erg boos te kijken toen ik hem passeerde nadat ik ook even zeer nerveus op zijn bumper ging hangen met mn 440. Wees dan een echte bikkel en steek je duim op als je het zelf zo ontzettend tof vind om te doen.
Heb jij wel is in een Chevrolet Blazer K5 gereden ? Ik heb nog NOOIT iemand gezien die daarbij ging bumperklevenvanmiddag ook onderweg met de 164
net een andere weg op gedraaid (80) en rustig aan het optrekken, zit er ineens zo'n E46 bmw achter me te drukken in de bocht, ik tikte, meer uit schrik, mn rem aan en ging daarna wat verder naar rechts. komt ie naast me rijden, gaat me voorbij en remmen. ik moest ook wel stoppen, stapt ie uit komt ie vet woest op me af lopen waar ik wel niet mee bezig was.. wat n ...... nee, bumperkleven is wel goed, vast!
Ik kan (bij m'n daily) gewoon ff m'n waarschuwingslichten laten branden. Dan gaat alles wat rood is aan de achterkant branden (op het 3e remlicht na)Lollig, effectief en ongevaarlijk (als dààrachter tenminste geen klever zit. Even "door de klever heenkijken is wèl zo verstandig): even de achtermistjes aangooien!
haha. zo reed ik vroeger met mn swiffertje ook, maar ja, mn alfa hou ik toch liever heel....Zo had ik laatst ook zo'n figuur in de file, in zo'n dikke Landrover, die nog meende iedereen voorbij te moeten en dan de laatste (mij dus) van de weg te kunnen drukken om er tussen te komen, toen de invoegstrook ophield. Scheelt dat ik met m'n Kadett Caravan was, en die mocht de Landrover best aantikken Ik hield stug het gat dicht met m'n voorganger en stuurde niet bij. De bestuurder/bestuurster van de Landrover (heb bewust geen oogcontact gemaakt) heeft eieren voor z'n geld gekozen. Bij de Audi A4 achter me had-ie meer succes, want die was wat zuiniger op z'n auto. Soms is het handig om met een oud barrel rond te rijden