Van wie...Ik heb me laten vertellen dat je daar 1 CM vanaf mag halen en voldoende draad overhoud om te stellen
Ik zal wel moetenNice, I like! Bumperloos laten, dan is-ie echt übermean!
Ik kwam met de spacers zoals ze geleverd werden in knoei met de hoekjes heb er stukjes af moeten slijpen. ook met het gat in die hoek had ik maar weinig "vlees" in het stuk dubbel plaat. Ik heb er voor de zekerheid een extra plaatje overheen gezet.c... van de (castor)stang,dan kan je alles perfect opvullen met plaatjes op dikte.
enkel de 2 M8 gaten boren
Klinkt leuk, maar ik denk dat jouw Alfetta 'm wel bijhoudt en dat jij lekkerder hoekt, weet ik wel zeker!MEAN NON-ALFA CONTENT
even topic "vervuiling"
1974 E12 met 3.0i blok
heeft een maatje van me gekocht, kon 'm niet zo gek krijgen om een Alfa te kopen
kon 't niet laten, sorry
Dat verwacht ik ook wel, de e12 is van origine ook een 525 automatic, maar ook met de 3.0 is ie niet razendsnel en voelt wat log aan, wel comfortabel, een mooie kopie qua styling van de Alfetta hahaha die Paul Bracq van BMW was destijds zeer geinspireerd door een aantal Bertone/Giugiaro studies, dat kan je goed zien(zegt zelf dat ie de M1 heeft ontworpen maar is volgens mij niet waar). Heb jij die e12 als daily driver? wel een mooie kar hoorKlinkt leuk, maar ik denk dat jouw Alfetta 'm wel bijhoudt en dat jij lekkerder hoekt, weet ik wel zeker!MEAN NON-ALFA CONTENT
even topic "vervuiling"
1974 E12 met 3.0i blok
heeft een maatje van me gekocht, kon 'm niet zo gek krijgen om een Alfa te kopen
kon 't niet laten, sorry
Maar ja, je hebt 'm dan ook niet een proefrit in een Alfetta kunnen aanbieden.![]()
(heb zelf een E12 525 Automatic)