Feelsteert met de nieuwe aanwinst Michel,ik zal hem komende week wel zien.Ziet er goed uit!En dat wagenpark van jou blijft maar groeien
Komende week maar ff lekker schoonbranden heen en weer over de Expresweg?
Was ook mijn bedenking, hij heeft geneens mistlampen.....Mooie kar Michel.
Best wel bizar, zo een dure uitvoering en uit Italia, maar geen airco. Maakt de pret er natuurlijk niet minder om, maar zo een 164 is net een broeikas bij warm weer.
Zijn makkelijk te vinden en aan te sluiten, maar vaak mis je het relais jawel achter het dashboard , maar je weet nu hoe die eruit moet!! , op MP vind je vaak wel de goede mistlampen en de bekabeling is wel voorbereid..Was ook mijn bedenking, hij heeft geneens mistlampen.....Mooie kar Michel.
Best wel bizar, zo een dure uitvoering en uit Italia, maar geen airco. Maakt de pret er natuurlijk niet minder om, maar zo een 164 is net een broeikas bij warm weer.
Vreemd toch !
Worden al die paardenkrachten de onervaren bestuurder iets te veel?Wat heb ik nu gehoord, bijna weer eentje minder?
Niet dat ik weet, maar heb wel uit betrouwbare bron, dat er morgen weer eentje minder is.Worden al die paardenkrachten de onervaren bestuurder iets te veel?Wat heb ik nu gehoord, bijna weer eentje minder?