Op zaterdag Armando voor mij in race 1, ik voor hem in race 2.
Zondag is wel volgens raceresults.nu.
Gek heh, nee zonder dollen die wedstrijden heb ik getimed en visueel gecontroleerd. Het was dat weekend een gekkenhuis met transponders die van de ene naar de andere auto "verhuisden". Dat was af en toe niet meer bij te houden met meer dan 300 auto's. Komt daarbij ook nog eens verkeerde montage van transponders en het is feest boven in de toren.Zondag is wel volgens raceresults.nu.
Oeps.. gelukkig zit jij nog op te letten BJ.Op zaterdag Armando voor mij in race 1, ik voor hem in race 2.
Hmm terwijl ik stapvoets Antwerpen-ring verkende ( ) was jij je op den omloop van Terlaemen serieus aan t amuseren lees ik>Koel!!......
Race 2 kende ik een topstart en pakte Michel in de eerste bocht. Lang hield ik 'm niet, bochtje later kwam ie voorbij. Blokken had weinig zin aangezien hij en Armando het rondje toch enkele seconden sneller ronden. Maar weer leren dus, want het was immers m'n 18e rondje.....
Het werd een heerlijke manche, op een remfout na waardoor de Volvo's weer in m'n nek zaten. Tja, wat doe je dan: gas erop. En flink ook. De baan paste me steeds beter. In de slotfase van de race werd ik soort van één met de Squadra. Dat bleek ook na het zien van de rondetijden: 2.05.0, daar waar Michel en Armando niet harder gingen dan de eerste race verbeterde ik m'n tijd met 1,6 seconden!
Oftewel Zolder, de Squadra en ik worden heus nog wel vrienden. Om echt te vlammen bleken 29 rondjes net iets te weinig om het nieuwe circuit echt goed te doorgronden......