Mijn bek valt los.
Prachtig. Dat je zelfs die krassen weg polijst. Dat had ik nooit verwacht. Hoe snel draait die schuurmachine dan? Een poetsmachine draait erg weinig toeren normaliter.
Die exentrische machines die je bij elke autoshop kan kopen gooi die maar weg. Die dingen zijn echt waardeloos. Die hebben niet voldoende kracht iets eruit te krijgen.
De AEG die ik gebruik heeft een onbelast toerental van 4000 - 5500 omw./min.
Zorg dat je met zo licht mogelijk product combo begint. Wat veel mensen denken is wollenpad => zacht => goed.Daar vergissen zich een hoop in. Dat is de zwaarste pad die je kunt bedenken. Binnen 2 minuten brand je de gaten in je lak. Zorg dat je juiste pad + product kiest!, en rustig handelt, niet te hard en juiste banen maken. Pads van 1Z,Sonus zijn er goede pads. Ik zelf gebruik de meguiars pads, die werken erg goed alleen laat de velcro rand een beetje los.
Wat bedoel je met "juiste banen maken"? Moet je een vast patroon volgen, of juist proberen om "willekeurig" over de lak te gaan?
Kijk dit is dus het resultaat (147) als iemand met een roterende machine verkeerd te werk gaat. Deze auto is inmiddels ontdaan van deze vervelende banen en glanst weer goed zonder krassen en swirls
Dat zijn dus hologrammen. Je ziet precies waar ze met de machine geweest zijn en dus verkeerd product,pad en snelheid hebben gebruikt. Als je een oppervlakte polijst doe dat dan met gelijke banen ,elke keer 50% overlap van de voorgaande baan. Dit kan horizontaal of verticaal of schuin. dat maakt niet uit. Zal binnenkort wel even fototje voor je schieten wat ik bedoel!