Ik dacht dat je ze zou weghalen ?Mensen kunnen de 156 fotos helaas niet meer zien,kan alleen de link van de map geven. Dan kan je ze nog wel zien. photobucket doet lastig. De 22e staan ze gewoon weer online.
Sorry, vergeten zie PBIk dacht dat je ze zou weghalen ?Mensen kunnen de 156 fotos helaas niet meer zien,kan alleen de link van de map geven. Dan kan je ze nog wel zien. photobucket doet lastig. De 22e staan ze gewoon weer online.
Laat er gerust nog een paar staan maar 70 foto's in één post kan echt NIET.
Daar is geen pijl op te trekken welke weg gaan en welke niet. Die op voorscherm heb ik voor 80% verminderd. Die achter is helemaal weg! Reden van geen na fotos; het kwam met bakken uit de hemel Interieur is wel weer netjes geworden. De instapschade valt nu een stuk minder op
Krijg je dit soort diepe krassen waar de onderlaag zichtbaar is gewoon weg? Ik zie geen foto van na de operatie namelijk.
Daar ben ik wel benieuwd na. Verder is ie weer erg mooi geworden. Valt mij op dat iemand met zo`n auto er zo weinig waarde aan hecht. Al die krassen, bestuurderstoel versleten, rommel in het interieur. Zonde.
Heb ik ook een fles van staan. Idd een melkachtig spul . Maar je doet heel de auto in een half uur reinigen en beschermen.Ik moet iets bekennen... Ik werk nu voor een bedrijf (van een maatje van me) wat jachten poetst en onderhoud, ik doe het technische werk voor hem. We zouden samen een keertje mijn 75 poetsen maar door tijd gebrek kwam het er steeds maar niet van. Omdat we begin dit jaar schade hebben gehad met de 75 is hij deels gespoten maar de halve auto zat nu onder de spuitnevel, ook de ramen! Dat zag hij toch niet zo zitten om te poetsen omdat autolak iets anders is dan gelcoat van een bootje. Vandaar heeft hij bij een vriend van hem die een autopoets bedrijf in Capelle aan de Ijssel heeft geregeld dat de 75 daarnaartoe mocht. Ik had nog wat tegoed van hem, zullen we maar zeggen.. Dus: gisteravond gebracht en vanavond weer opgehaald. Echt een superverschil! Ik ken hem bijna niet terug... Hij gebruikt spullen van Riwax, en de lak is behandelt met waxoyl. Onder de kap, van binnen en van buiten, echt als nieuw! Voortaan na het wassen even inspuiten met die waxoyl en even uitvrijven, klaar! Het is een soort melkachtig goedje..
Foto's volgen!