Gebruikersavatar
KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6020
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:16
Locatie: Drenthe

RE: Sprint 1500

zo jul 15, 2007 10:40

De reservewielbak is ook niet krokant.
Afbeelding

De andere achterkant heeft hetzelfde probleem als de linkerzijde.
Afbeelding

De rest is mooi hard. Let wel, dit is een Hollandse Sprint van 20 jaar oud. :!:
Afbeelding

Het hart in de grille heb ik rood gespoten. Staat beter bij de bies op de bumpers.
Afbeelding

Tot zover geen rare dingen. Binnenkort meer.
Wie meer info heeft over de auto en bereid is dit kwijt te willen, graag.

Gebruikersavatar
T_T
Newbie
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: za mar 11, 2006 14:50
Locatie: Simpelveld of Eindhoven
Contacteer: Website

RE: Sprint 1500

zo jul 15, 2007 12:07

dat is toch een fles dasty op de laatste foto ? Door dit forum heb ik 't ook ontdekt..zeer goed spul!
Goed bezig met de rest ook! :thumbs:

groeten T_T
33 1.5 IE '92

Gebruikersavatar
yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8872
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:03
Locatie: Eindhoven

RE: Sprint 1500

zo jul 15, 2007 12:31

Ja, dat rode hart is een mooi detail, staat goed! En de zuto lijkt me verbazingwekkend hard, lotje uit de loterij?
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Gebruikersavatar
KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6020
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:16
Locatie: Drenthe

RE: Sprint 1500

zo jul 15, 2007 13:56

Dat is idd Dasty. Met een bievakmuts op naar de Wibra en voor een paar cent heb je een uitstekende ontvetter. Let wel, niet gebruiken in het interieur. Gespoten dashboarddelen of deurbekleding slaat witter uit de baard van Sinterklaas. Maar voor onder de kap of andere vette ruimtes, prima geschikt.
De Sprint is misschien wel een lot uit de loterij. Maar dan wel een winnend lot. Ik snap ook niet waarom de vorige eigenaren ( niet jij Richard :wink: , want dat snap ik wel ) de auto verkocht hebben. Er is een boel tijd in gestoken. Nu is het een kwestie van afmaken.
1 van de dingetjes die nog in de planning staan is het schakelmechanisme opfluffen. De keren dat je in 3 vertrekt zijn talrijker dan dat je hem in de 1 pookt. Dat kan beter. Verder heb ik het idee dat de sporing van de auto uit lood staat. Bij de eerste de beste rotonde sp( r )int hij als een gek en wil meteen rechtdoor het weiland in. Dat kan ook beter. Ook zit er een tik in tijdens het sturen. Was bekend maar hoort niet zo. Daarom zou ik graag willen weten wat er is gebeurd de afgelopen tijd. Dan wordt het zoeken naar de oorzaken iets gemakkelijker.

Terug naar “Projecten”