Gaan er nog mensen naar Spa om te trainen maandag en dinsdag A.S
Moet je echt een keer gereden hebben!!!!
Die zag ik dus gisteren rijden op de A2 thv Vught. Ik was die malloot in de 205 turbodiesel met zijn duim omhoogBen er wel bij dit keer alleen op de dinsdag. Rode 75 met Praxis sponsoring. Heb al een keer getoerd toen er nog standaard onderstel bandjes etc onder lagen. Ben benieuwd hoe het nu loopt.
@ gerben: Jij rijdt met een zwarte 75 V6?
Laterrr!!
Nee, de AX heeft 'plof' gedaan en ik heb mezelf een upgrade gegund qua Frans gebakje Deze is trendy wit en loopt zo maar 185Ik begrijp dus dat ik niet meer hoef te zwaaien naar malloten in een matzwarte AX op de A-27...
[offtopic] Brandstofpomp van een 2.1TD (vooral te vinden bij Citroën) en een grotere intercooler (van diezelfde 2.1 of een 1.9TD), kunnen je zomaar richting de 100pk laten rijden 200+ was mogelijkNee, de AX heeft 'plof' gedaan en ik heb mezelf een upgrade gegund qua Frans gebakje Deze is trendy wit en loopt zo maar 185Ik begrijp dus dat ik niet meer hoef te zwaaien naar malloten in een matzwarte AX op de A-27...
Ja dat klopt ik rij in de zwarte 75 ,kon helaas door omstandigheden op het laaste moment toch niet naar SpaBen er wel bij dit keer alleen op de dinsdag. Rode 75 met Praxis sponsoring. Heb al een keer getoerd toen er nog standaard onderstel bandjes etc onder lagen. Ben benieuwd hoe het nu loopt.
Laterrr!!
En dat wordt echt heftig, een startveld van 60! Alfa's, heb er heel veel zin in.Ja dat klopt ik rij in de zwarte 75 ,kon helaas door omstandigheden op het laaste moment toch niet naar SpaBen er wel bij dit keer alleen op de dinsdag. Rode 75 met Praxis sponsoring. Heb al een keer getoerd toen er nog standaard onderstel bandjes etc onder lagen. Ben benieuwd hoe het nu loopt.
Laterrr!!
Nu maar wachten tot 02-08,dan is dat weekend de Challenge op Spa
Zonde! Het was prachtig weer en de baan lag er super bij. Lekker kun rijden daar. Alleen de nieuwe chicane voor start finish is een draak van een bocht. Veel te krap en te veel camber. Kan me voorstellen dat F1 coureurs daarover gemopperd hebben. Afijn je gaat het wel zien. Eau rouge is verschrikkelijk gaaf, zeker als je onderstel veel grip geeft. Het zelfde geldt voor Blanchimont en wel laatste linkerknik voor de chicane bij start/finish geeft zeer veel voldoening! Have fun!Ja dat klopt ik rij in de zwarte 75 ,kon helaas door omstandigheden op het laaste moment toch niet naar Spa
Ik kan me het vaag herinneren, heb mij inderdaad even afgevraagd of ik nog malloten in een 205 kende maarre hoezo YURI75V6?? Waar is die 75 V6 danDie zag ik dus gisteren rijden op de A2 thv Vught. Ik was die malloot in de 205 turbodiesel met zijn duim omhoog