Eigenlijk mooier dan hij destijds nieuw geleverd werd. Je gaat er toch wel in rijden he..

Tjonge,dat ziet er schitterend uit. Heb je foto`s gemaakt tijdens demontage? Want na zoveel tijd weet je misschien niet meer hoe alles exact zat. Of aantekeningen?
Ik heb helaas geen foto's van voor de demontage, de sprint was al zo'n 95% gedemonteerd toen ik hem kocht. Gelukkig wel netjes: de meeste schroeven en dergelijke waren weer teruggeplaatst waar ze hoorden of hingen in een plastic zak (incl beschrijving) aan de onderdelen.Mooi man, prachtig werk, is dat blok gespoten of gepolijst?
En idd, hoe weet je na jaren nog waar alles moet zitten.
Ikzelf had toen detailfoto's gemaakt en labels gebruikt!
Ja ja. Dat was een goeie tip van je. Ik heb alle (nog goede) klemmen die ik kon vinden mee laten stralen en verzinken.... Hoe ver kun je gaan als je het origineel wilt hebben?zelfs de originele slangklemmen
Hoi Leo. Ze zijn van 3M. Het zijn matten van 50x50 cm. Ik heb ze gewoon bij Brezan gekocht. Bij akoestiekwinkel.nl kun je ze evt. ook bestellen.Complimenten, kosten noch moeite da's duidelijk. Je moet het maar "even" doen![]()
Vraagje, omdat ik zelf toevallig mijn antidreunmatten er voor de zekerheid uit heb gehaald na een fikse voorruitlekkage, wat voor merk/soort heb je gebruiktGroet, Leo
Wit knipperlichtglas zoek ik nog, pompje heb ik en het interieur heb ik ws gevonden. Als ik het binnen heb zal ik het laten weten.Goed nieuws: Gefeliciteerd!Moet toch een speciaal gevoel geven!
Can't wait to see it.
p.s. hoe staat het met de zoektocht naar witte knippers, ruitensproeierpompje en bekleding?