Cees?
Een wagon van Märklin ter gelegenheid van de 100e verjaardag van de auto, met daarbij een afbeelding van een 33.
OK, geinig, maar... Iemand telde er €40 voor neer...
Cees?
Een wagon van Märklin ter gelegenheid van de 100e verjaardag van de auto, met daarbij een afbeelding van een 33.
OK, geinig, maar... Iemand telde er €40 voor neer...
Hoi Hans,Ik heb ook de vinyl-versie. Die heb ik een paar jaar terug laten omzetten naar .WAV-bestand. Ben ze zelf helaas kwijt, maar misschien dat iemand die destijds op de forummeeting was waar ik de CD-rommetjes heb uitgedeeld deze nog kan vinden en ergens op het web zetten?
De flexi-versie zat bij het allereerste nummer van Autoselekt, de vinyl versie werd op de RAI verkocht of wegegegeven, dat weet ik niet meer.
is incl een mapje en engelstaligis dat inclusief mapje ofzo? zoals ze ook wel op marktplaats staan?
ook voor de liefhebber: 8 digitale officiele alfa romeo persmappen, dwz cd in dvd doos met boekje vol met tekst en beeld. 5 diverse autoshows: 1) paris 2006 2) geneve 2005 3) geneve 2004 4) bologna 2003 5) frankfurt 2003 en 3 van ar typen: 1) brera 2) 166 3) crosswagon q4. meesten in de engelse taal, en allen origineel, beslist geen kopie! bij interesse pb svp
Deze misschien toch maar beter in het Te Koop topic plaatsenik heb hier nog een promo DVD liggen van de 8C Competitione,
wellicht interesant voor de verzamelaart
W.D.G.E.G ( wat de gek ervoor geeft )
nee want dan krijg ik kortsluiting ( marklin sucks)
Cees?