berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Verkopen van je Alfa Romeo.

do jul 26, 2007 23:39

Mwah,
Tuurlijk kan het zo zijn dat de eventuele koper spijkers op laag water zoekt.
Ik ben zelf van mening (let wel, van mening) dat ik regelamtig fair spul voor een faire prijs aanbied. Of rotzooi voor een dumpprijs, of mooi spul voor veel geld, want tja, alle waar is naar zijn geld.
Komt er dan iemand die ik bv eerder telefonisch uitgebreid heb voorgelicht achteraf bij het kijken toch mauwen over dit of dat: Daar is het gat van de deur! Geen zin in!!!! Doei!

En qua bemiddelaar oid: Soms denk ik jij vat m niet! Zoals het verhaal micra bijvoorbeeld. Ik wil niet dat domme mensen mijn auto's kopen, das een, en twee ik heb geen zin in achteraf gezeik OMDAT een dom iemand een specifieke auto van me koopt. En dus zeg ik dan dat ik denk dat deze automobiel niet is waar U naar op zoek bent.
Verkoop nooit een auto omdat je gauw geld nodig hebt. Maak ook voor jezelf een plan. Dan heb je geen stress, sta je sterker, en kun je makkelijker nee verkopen. Graag of niet.
want ik heb gewoon vaak gave spullen.....

8)
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

sibering
Member
Member

RE: Verkopen van je Alfa Romeo.

vr okt 03, 2008 23:17

leuke spreuk en nooit zeggen als je voor de auto staat:IK STA VOOR DE GEBREKEN :D :D
veel alfa folders TE KOOP!
slolex 5000 snorbrommert. 1972
vw polo 1.4 16v op lpg g3

gehad:alfasud ti 1.5 ,sud ti 1.2, sud giardinera. alfa giulietta gt 2.0,lancia beta coupe, autobianci a112 abarth
giulia nuova super 1.6. alfa33 type 2.

Terug naar “Aankoop adviezen en aandachtspunten”