Het zal dus wel aan mijn cookies liggen .
Ik zoek een ander link .
Merci .
Geinspireerd door de weerspreuk van de dag Hans ?Die vorige deed het ook hoor. Moest wel eerst een taalstrijd beslechten
Dat is dubbel jammer .Ik kan niet op 5 augustus, de Spider loopt aan (nou ja, een van zijn wiellagers)
Veel plezier!
Merci !!!En nog een erbij ,wij zijn er ook met de 75.
Groeten Job.
Samen rijden dan maar? Mijn navigatrice wil niet zo vroeg opstaan....Navigator heb je niet echt nodig, heb begrepen dat het bolletje pijltje is. Dat is goed te doen, zeker met domdom in flight modus.
Ik rij hem ook alleen zoals het er nu naar uitziet.
Nog even voor de duidelijkheid : Het is een bol-pijl zonder kilometeraanduidingen . Dus een domdom zal je niet door de rit loodsen .Samen rijden dan maar? Mijn navigatrice wil niet zo vroeg opstaan....Navigator heb je niet echt nodig, heb begrepen dat het bolletje pijltje is. Dat is goed te doen, zeker met domdom in flight modus.
Ik rij hem ook alleen zoals het er nu naar uitziet.
Ons volgen, bedoel je ?
Bij het proefrijden met een aantal mensen heeft Danny ( BOR ) ook zonder navigator gereden en kom zelfs zeer goed volgen .
Hij heeft mij wijsgemaakt dat hij zelf ook goed kon volgen .Ons volgen, bedoel je ?
Bij het proefrijden met een aantal mensen heeft Danny ( BOR ) ook zonder navigator gereden en kom zelfs zeer goed volgen .
Simpele zielen hebben meer vreugd .Dat kan ik bij deze bevestigen
(aangezien jullie hem hebben gemaakt )