Nee en de jongeman kende zijn adres ook niet .oeps !! Enig idee wie ?
Dat kan, alleen wil ik hem zelf in de Q rijden en ben bang dat jij een beetje te lang bent om de hele dag opgevouwen te zitten (los van veiligheidsaspect). Dus dat is niet echt een optie.Samen rijden dan maar?
Nee, maar wel inzicht verschaffen in de verkeerssituaties van de aanwijzingen, waardoor het mij helpt om de rit soepel te kunnen rijdenDus een domdom zal je niet door de rit loodsen.
Doeme, daar gaat m'n coveroeps !! Enig idee wie ?
Jammer Ron . En ook jammer dat we daar geen fotookes kunnen komen maken .Succes met jullie evenement.
Ik kan er spijtig genoeg niet bijzijn wegens de Challenge-race op Francorchamps.
Ciao, Ron.
Dat klopt ook natuurlijk . En bij het verloren rijden ben je natuurlijk ook snel bij het eindpunt .Nee, maar wel inzicht verschaffen in de verkeerssituaties van de aanwijzingen, waardoor het mij helpt om de rit soepel te kunnen rijden
Verder blijft het lezen en opletten
Foei Hans , je spel vergeten .Met domdom in vogelvluchtmodus doe je in wezen hetzelfde als wanneer je met een kaart op schoot rijdt.
Gisteravond nog even met de Spider op pad geweest, een hernieuwde kennismaking. Sinds de 6c-raduno was-ie vanwege dat @#$%-weer niet meer de stalling uit geweest.
Meteen een tractatie: rijdend over verlaten landweggetjes zag ik de opkomende maan als een lichtgevende reuzenskippybal vlak boven de halfduistere weg zweven. Erg jammer dan ik m'n came... spel niet bij me had.
Keep on dreaming .Doeme, daar gaat m'n cover
Je mag altijd vroeger komen hoor zoon .Kristal, heb je nog hulp nodig of zo op de dag zelf? Anders kom ik wat vroeger
Ik zal toch maar met de trein komen denk ik... Het is anders helemaal te stom voor woorden. Maar dan moet ik nog altijd terug naar Gent of Drongen, dus...Je mag altijd vroeger komen hoor zoon .Kristal, heb je nog hulp nodig of zo op de dag zelf? Anders kom ik wat vroeger
Dan kan je misschien foto's maken van iedereen die toekomt ?
Ik wil namelijk een fotookesrecord .
Wij zijn er zondag vanaf 9 h .
BTW : Als je de 147 in Gent laat staan , kan je wel met BOR en de Brera terug naar Gent na de rit .
Tenminste , dat denk ik toch .
Ok .Ik zal toch maar met de trein komen denk ik... Het is anders helemaal te stom voor woorden. Maar dan moet ik nog altijd terug naar Gent of Drongen, dus...Je mag altijd vroeger komen hoor zoon .Kristal, heb je nog hulp nodig of zo op de dag zelf? Anders kom ik wat vroeger
Dan kan je misschien foto's maken van iedereen die toekomt ?
Ik wil namelijk een fotookesrecord .
Wij zijn er zondag vanaf 9 h .
BTW : Als je de 147 in Gent laat staan , kan je wel met BOR en de Brera terug naar Gent na de rit .
Tenminste , dat denk ik toch .
Batterijen zijn al aan het opladen