Binnenkort kunnen jullie mij op de nederlandse autostrada verwachten.
Waarschijnlijk zoals iedere dag op de rechter baan een treintje sukkels zien inhalen die met 90 km/h op links blijven hangen en weigeren terug te gaan naar rechts. Dat zijn zij die korting krijgen op hun wegenbelasting. GRRRRRRR.
Sorry, kom net weer op de blackbird uit A'dam en dit is een dagelijks terugkerend ritueel, moest ff mijn irritatie kwijt.
Zo nu weer on topic.
MORGEN ga ik al keuren bij de RDW. Yesssssssssssssssss
75 TURBO's krijgen blijkbaar voorrang, haha. Buurman Ravado gaat mee ter morele ondersteuning. Ik denk dat ie gewoon de sensatie van die Turbo wil ervaren.
Ik krijg echter pas een kenteken als men ook mijn 45 euro verwijderingsbijdrage binnen heeft. Ik zeg nog tegen de vriendelijke heer dat deze auto nooit verwijderd zal gaan worden . Ondanks dat ie daar volledig achter stond dient het toch betaald te worden.
Emile@ valt wel mee hoor. Ik heb alleen de techniek hoeven doen. Nix plaatwerken of lassen. Iedere avond een uurtje. Dan vordert het langzaam maar gestaag.
Morgen horen jullie de uitslag. Er zitten geen pluisjes op mijn gordels dus ik zou niet weten waarop ie afgekeurd zou kunnen worden.