Volgens de krant is er 's morgens voor vertrek bij de dealer een heus ontbijt geregeld
Thuis dus niet te zwaar tafelen
Een heus ontbijt is het niet hoor . Gewoon een lekkere Vlaamse ontbijtkoek voor iedereen .Volgens de krant is er 's morgens voor vertrek bij de dealer een heus ontbijt geregeld
Thuis dus niet te zwaar tafelen
Bij de Belgen ook zulle !
Anyway : De sfeer zit er hier bij de Nederlanders al in .
Tot morgen !!!
En waarom rijden wij niet mee dan?Vanochtend even wezen kijken bij de inschrijving in Hent (met vriendin, diele en van G) Hele mooie opkomst volgens mij.Het was dan ook het perfecte weer voor de open rijders...Veel bekende koppen gezien en gesproken , ook een mooie startlokatie btw>zag er allemaal veelbelovend uit!
Daarna weer huiswaarts gekeerd, de verhalen en (ongetwijfeld) mooie foto's volgen wel denk ik..
Grtz,fRank
Geen echte rittenrijdliefhebber en andere plannen voor vandaag...En waarom rijden wij niet mee dan?Vanochtend even wezen kijken bij de inschrijving in Hent (met vriendin, diele en van G) Hele mooie opkomst volgens mij.Het was dan ook het perfecte weer voor de open rijders...Veel bekende koppen gezien en gesproken , ook een mooie startlokatie btw>zag er allemaal veelbelovend uit!
Daarna weer huiswaarts gekeerd, de verhalen en (ongetwijfeld) mooie foto's volgen wel denk ik..
Grtz,fRank
En dat is het geworden !!!!!!!!!dus het gaat een schitterende dag worden .