Lieve mensen .
Zoals ik al op het eindpunt zei : Ik ben helemaal ontroerd .
Ik was al een dikke brok zenuwen toen ik mij realiseerde dat er al zeker 50 wagens aanwezig zouden zijn .
Mijn teergeliefde echtgenoot heeft de laatste dagen heel wat werk met mij gehad .
De ochtend zelf :
We hadden een aantal vrienden als helpers aangeduid ( verkeerd woord want ze boden zich spontaan aan ) en als bij wonder vond iedereen onmiddellijk zijn plekje op dit vroege zondagse uur .
Eén voor één sijpelden de meest prachtige en diverse Alfa's binnen ...
Bij 70 dachten we wel dat we het gehad hadden .
Maar nee hoor .
Het uiteindelijk verdict viel op 106 en daar had ik uiteraard niet van durven dromen .
DUS :
Bedankt aan alle deelnemers om deze rit te (s)maken en om aanwezig te zijn !!!
Bedankt lieve vrienden ( Ik ga geen namen noemen hoor David , Britt , Michel , Chris , Marco en Danny ) om dit alles in goede banen te leiden .
Bedankt Hans om zoveel vertrouwens in ons te hebben .
Bedankt Wim Willems voor onze schitterende prijzen .
Bedankt familie Inghels ( vergeet de kindjes niet , zij waren ook superenthousiast !!! ) voor het ongelofelijk warm onthaal .
Bedankt aan alle sponsors om toch een pretpakket te voorzien .
Bedankt Manu .
Bedankt aan iedereen die ik vergeten ben en dat zouden er wel eens een paar kunnen zijn aangezien ik redelijk moe ben .
Een aantal mensen hebben mechanische ( gelukkig geen lichamelijke ) pech gehad vandaag . Hopelijk is alles goed gekomen .
Wat dit betreft : Nu ik dit hier neer zit te pennen , is de familie Buishand eindelijk geholpen !!! Zij stonden al van 15h30 langs de kant van de weg . Ik wens ze een goede terugreis . Een rit in het drukste pechverhelpingsweekend van de zomer heeft ook zijn nadelen .
Dikke proficiat ook voor het Vlaams gezin ( fam . Knockaert ) dat deze mensen al die tijd heeft opgevangen !!!
Rest mij nog te zeggen dat we haast geen fotookes gemaakt hebben .
Gelukkig hebben we een spel van ons in de handen van BOR gepropt dus er komt nog wat lekkers aan .
Ik heb trouwens fotookesgewijs al zeer mooie konijnen zien voorbij passeren .
Merci M&C .
Ik begin af te dwalen dus nogmaals : Een dikke bees aan iedereen die er vandaag was !!!
Kristal