't moet niet altijd ik zijn die de pineut is he
Schoon hé Broere .
't moet niet altijd ik zijn die de pineut is he
Schoon hé Broere .
Deze plas was niet van ons Kristal. Voor ons heeft hier een andere Alfa geparkeerd gestaan.
Eerst even deze : SpiderFrank , ik zou toch maar eens uitvlooien waar die plas vandaan kwam onder je Bella . We zagen het pas als je al van de parking gereden was . Manu heeft er even aan gesnuffeld en hij denkt dat het koelvloeistof is .
Oef Frank .Deze plas was niet van ons Kristal. Voor ons heeft hier een andere Alfa geparkeerd gestaan.
Eerst even deze : SpiderFrank , ik zou toch maar eens uitvlooien waar die plas vandaan kwam onder je Bella . We zagen het pas als je al van de parking gereden was . Manu heeft er even aan gesnuffeld en hij denkt dat het koelvloeistof is .
Ik heb voor alle zekerheid de grond op mijn oprit bekeken. Geen spoor van vloeistof te zien. En ook het koelvloeistofpeil is 100% op peil.
Toch bedankt voor je bezorgdheid
Gelukkig niet durf ik met zekerheid te zeggen. Spidertje staat hier lekker voor de deur en alles prima.Maar dan zal het waarschijnlijk de witte Tronca van Sander en Charlotte geweest zijn .
Oh nee????? Was jij dit dan niet die zo vrolijk in het gras lag te rollen't moet niet altijd ik zijn die de pineut is he
Is dat Belijque lijkt den preerie wel van kansas sitie....
Gelukkig !!!Gelukkig niet durf ik met zekerheid te zeggen. Spidertje staat hier lekker voor de deur en alles prima.Maar dan zal het waarschijnlijk de witte Tronca van Sander en Charlotte geweest zijn .
O, enne ook hier maar even complimenten voor de origanisatie van gisteren, was een hele leuke dag!
Gelukkig !!!Gelukkig niet durf ik met zekerheid te zeggen. Spidertje staat hier lekker voor de deur en alles prima.Maar dan zal het waarschijnlijk de witte Tronca van Sander en Charlotte geweest zijn .
O, enne ook hier maar even complimenten voor de origanisatie van gisteren, was een hele leuke dag!
Want na je zorgen over de boemkletsen onderweg was ik toch even bezorgd .
Ook bedankt .
En alle anderen ook natuurlijk voor alle positieve noten . Doet een mens extra nagenieten .
Oeps .
kleine correctie: Spider coda tronca is enkel van Charlotte. (helaas )
Ik ben me van geen kwaad bewust, straks krijg ik nog ruzzie met CC.Maar de boemkletsen waren toch van jou hé .
Zijn we uitgenodigd op het avondfeest ?Ik ben me van geen kwaad bewust, straks krijg ik nog ruzzie met CC.Maar de boemkletsen waren toch van jou hé .