Hee....... ik hier
Goedenavond .Hee....... ik hier
Zijn we uitgenodigd op het avondfeest ?Ik ben me van geen kwaad bewust, straks krijg ik nog ruzzie met CC.Maar de boemkletsen waren toch van jou hé .
Heb daar aan tafel ook serieus mn best moeten doen, maar niet geplooid en netjes bordje leeg gegeten.niet alleen het rijden was goed..maar ook het eten onderweg/op de boerderij...zomaar een willekeurig persoon
mooie 2000 heb je CorZo, 'Equipe Liga Nord' is zojuist tegen 22.00 uur weer heelhuids in Grun'n gearriveerd.... .
Vanmorgen vanuit Gent via Zeeuwsch-Vlaanderen (Sluis, Veere enz.) met Hans en Edwin 500 km. omhoog gebrulpijpt, helaas door de regen (en hier is het droog... )
Wij (Corry en Cor), kunnen terugkijken op een ongelooflijk goed georganiseerde tocht door Flandria, hulde aan de organisatie en aan de vele deelnemers ook natuurlijk . Om nog maar niet te spreken over de gastvrijheid aldaar...
Zo, rest volgt later, eerst m'n tas weer inpakken voor een weekje zeilen....
Tsjauw!
C+C
Kan toch ook niet anders Frank, kan onmogelijk van jouw Spider afkomen toch.........Deze plas was niet van ons Kristal. Voor ons heeft hier een andere Alfa geparkeerd gestaan.
Eerst even deze : SpiderFrank , ik zou toch maar eens uitvlooien waar die plas vandaan kwam onder je Bella . We zagen het pas als je al van de parking gereden was . Manu heeft er even aan gesnuffeld en hij denkt dat het koelvloeistof is .
Ik heb voor alle zekerheid de grond op mijn oprit bekeken. Geen spoor van vloeistof te zien. En ook het koelvloeistofpeil is 100% op peil.
Toch bedankt voor je bezorgdheid
Ja, maar dàt was makkelijkBedankt Hans om zoveel vertrouwens in ons te hebben .
Ook voor ons was het leuk jullie te leren kennen, en wij kijken al uit naar 2 nieuwe ledenBeste leden
Twas voor mij en Nancy de eerste keer dat we meegedaan hebben aan zo iets. Wij hebben dus ook ervan genoten alsook mensen leren kennen van de club, Marc & zijn Vrouw, Bart, Vincent & vrouw. Hierbij ook een paar fotos van de rit.
En nu wachten op het volgende rit...............
Ik denk dat mevrouw Berlina daar niet mee akkoord is .nou de echte Flandrien wil enkel regen, sneeuw en hagel