Bedankt Hans om zoveel vertrouwens in ons te hebben .
Ja, maar dàt was makkelijk
De eerste gedachten over een Belgische SCARB-rit wisselden wij al tijdens de nieuwjaarsreceptie van 2006 uit. Na de nieuwjaarsreceptie van 2007 hebben onder het genot van een goed maal de ins en outs van het organiseren van een rit doorgenomen. Toen werd mij meteen al duidelijk dat jullie er 'het gevoel' voor hebben. Voor mij was m'n taak als toeziend vertegenwoordiger van de EC daardoor vederlicht. Jullie hebben je een perfecte gastvrouw en gastheer getoond, zowel naar de SCARB-donateurs en aspirant-donateurs als naar jullie helpers. Echt geweldig en hartverwarmend.
Ik heb het bij de prijsuitreiking al gezegd, maar nogmaals: ook Marco, David en Britt, Michel en Chris, Danny, Thierry en zijn gezin, Wim en diverse sponsors verdienen een hele dikke pluim voor alle hulp en ondersteuning.
Persoonlijk heb ik het hele weekend als een groot feest ervaren. Samen met Edwin, Corry en Cor een erg gezellig verblijf in het Hentse beleefd, terwijl de 'Ragno Nero' alle kasseienstroken en tussensprintjes onverstoorbaar heeft doorstaan.
Morgen (nou ja, vandaag dus) volgen de fotookes (een beetje boel).