Ik wel gelukkig, maar ik begreep dat de zalm ( die kennelijk uit de Maas gevist was ) 1 persoon s `nachts behoorlijk zijn nachtrust heeft afgenomen. ( nee, ik noem geen namen hoor Cor. )Vanavond was sowieso al prima, KAS heeft zelfs z'n anale garnaal raketten overleefd !
Alle superlatieven zijn inmiddels de revue gepasseert en om nog origineel te zijn valt dan niet mee.
Wat ik wel kwijt wil is dat wij Nederlanders ten onrechte door België scheuren om zo snel mogelijk in Frankrijk te willen zijn. Het mooiste laten we dan liggen. Ik was nog nooit in Gent geweest en heb mijn ogen uitgekeken. De fotookes van Dinky Boy spreken voor zich.
Verder neem ik mijn hoed af voor de organisatoren van de rit. What a hell of a job moet dat geweest zijn. Af en toe dacht ik dat ik bij een aardbolstoffeerder het erf op zou rijden, zo piepklein waren de weggetjes. Verder vind ik dat alle Belgen meer wegenbelasting moeten betalen.
Ook het eten is geweldig. Uit onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat de eigenaar van eetcafé de oude boerderij ( of zoiets )
deze dus, zwaar overspannen ziek thuis zit na zondag. Op een rustige zondagmiddag stormen er ineens 100 Alfa`s het terrein op en de bestuurders zijn allemaal verdorst en uitgehongert. In allereil wordt er een koe geslacht, de kippen aan het werk gezet, de oberin uit bed gebeld en de kok naar de winkel gestuurt om al dat volk te voeden. Maar het eten daar was erg goed, en veel. Een uitsmijter waar een heel weeshuis van kon eten en een brood gezond zo groot als een thuisbrenger.
Kortom, ik heb een prima weekend gehad. Het weer was goed, niet te warm gelukkig en de 90 heeft zich als een prima reisauto gedragen.
12 uur bijna onafgebroken achter het stuur gezeten en dan nog min of meer fris uitstappen is niet vanzelfsprekend.
Hartelijk dank aan iedereen die van het weekend een succes gemaakt heeft.
O ja, ik heb ook nog fotookes gemaakt met mijn fotokodakske.
Voor fotookes, hier klikken.