Je brengt me op gedachten
Ze heeft de smaak te pakken gekregen of ze is door al dat geluk een beetje overmoedig aan het worden
Maar allé David wat let je..........overtuig ons maar dat 't stat ook zo mooi is door middel van een leuke rit
Je brengt me op gedachten
Ze heeft de smaak te pakken gekregen of ze is door al dat geluk een beetje overmoedig aan het worden
Maar allé David wat let je..........overtuig ons maar dat 't stat ook zo mooi is door middel van een leuke rit
Nederland is ook niet alles hoor.Zoals sommigen misschien weten, hebben wij zeer weinig met België en nog veel minder met Antwerpen.
Ik heb mijn fotookes op mijn site geplaatst. Tesamen met enkele foto`s van Gent zelf. Voor wie al vast in de stemming wil komen voor een bezoek. De onderschriften zijn gecontroleerd en goedgekeurd door een echte Gentse. Dus dat klopt 100%.
De link.
Die Gentse heeft wel enkel de Gentse fotookes betiteld .Dan moet die "Gentse" haar modellenkennis op Alfa gebied eens bijschaven ,
mooie foto's trouwens
Ik denk toch dat het daar al Nederpolder is hoor , verlengde van de Hoogpoort . Als dat niet zo is , dan staat het begin van de Nederpolder er alleszinds op .Ik heb mijn fotookes op mijn site geplaatst. Tesamen met enkele foto`s van Gent zelf. Voor wie al vast in de stemming wil komen voor een bezoek. De onderschriften zijn gecontroleerd en goedgekeurd door een echte Gentse. Dus dat klopt 100%.
De link.
Leuke foto's maar............waar jij Nederpolder onder je foto hebt staan was gewoon Hoogpoort, die 156 SW stond daar het hele weekend geparkeerd
vóór ons hotel St George. 'k vind je hele site trouwens heel mooi
Dat staat er ook. Alleen de foto`s van Gent. De 156 stond naast het politiebureaux.Die Gentse heeft wel enkel de Gentse fotookes betiteld .Dan moet die "Gentse" haar modellenkennis op Alfa gebied eens bijschaven ,
mooie foto's trouwens
In Gent niet .tís goei visweer
Het juiste adres van deze parkeerplek is Hoogpoort 75 de ramen ernaast zijn van Hoogpoort 77Dat staat er ook. Alleen de foto`s van Gent. De 156 stond naast het politiebureaux.
Heeft inderdaad geen bultje .Ik weet het!
Gtv6 moet gtv4 zijn.