Yep, want het is 'duemilA'En een 6c 2500 Trossi bekt ook veel lekkerder als Sei C Duemillecinqecento Trossi, niet dan?
DuemiLLa met 2 ellen!
Edit: nog maar een beetje...
Yep, want het is 'duemilA'En een 6c 2500 Trossi bekt ook veel lekkerder als Sei C Duemillecinqecento Trossi, niet dan?
Te lang geleden, te weinig oefening.Yep, want het is 'duemilA'En een 6c 2500 Trossi bekt ook veel lekkerder als Sei C Duemillecinqecento Trossi, niet dan?
Komt goed....
Dan had ik het dus net zo goed of fout als Hans. meevaller!Yep, want het is 'duemilA'En een 6c 2500 Trossi bekt ook veel lekkerder als Sei C Duemillecinqecento Trossi, niet dan?
DuemiLLa met 2 ellen!
Schande! Hoe heet het clubblad van de VARLN ook al weer? Nou? Hm? Tsk, tsk, tsk...Dan had ik het dus net zo goed of fout als Hans. meevaller!Yep, want het is 'duemilA'
DuemiLLa met 2 ellen!
'kzou het niet weten ik ben alleen lid van ScarbSchande! Hoe heet het clubblad van de VARLN ook al weer? Nou? Hm? Tsk, tsk, tsk...
2000
Schande! Hoe heet het clubblad van de VARLN ook al weer? Nou? Hm? Tsk, tsk, tsk...
Geen paniek. Het is verandert.
'kzou het niet weten ik ben alleen lid van ScarbSchande! Hoe heet het clubblad van de VARLN ook al weer? Nou? Hm? Tsk, tsk, tsk...
Hey ARjan .Heeehallo Alfisti,
't Was even zoeken hoe het werkt, maar ik geloof dat het is gelukt om ook mijn fotootjes van de prachtige Flandrienrit on-line te zetten en dat via dit berichtje kenbaar te maken.
Klik hier om ze te zien.
Organisatie: prima roadbook, mooie route, leuke vragen. Reuze bedankt!!! Het zou zonde zijn om deze talenten en opgedane ervaringen niet nog eens te benutten (hint )...!!!
Groeten!
Arjan
Was jij er met de 156 ?
Was jij er met de 156 ?
Ja, dat waren wij. De 156 is een SW Grigio Metallico, die met NL-kenteken en 2.0 JTS in het vooronder.
Ik zal me, als Newbie, in het café van dit forum binnenkort even voorstellen.
hehehehe, heb alles goed doorstaan hoor, na een week op het Friesche water is die zalm wel weggespoeld... . Jij nog 90 maal bedankt voor de 'verkoeling'Ik wel gelukkig, maar ik begreep dat de zalm ( die kennelijk uit de Maas gevist was ) 1 persoon s `nachts behoorlijk zijn nachtrust heeft afgenomen. ( nee, ik noem geen namen hoor Cor. )
Oorzaak is zo goed als bekendBlok van de Q klinkt beetje vreemd sinds gisteren, dus daar durf ik geen toertocht mee te rijden....