Hey luitjes
Ik kan in ieder geval melden dat de laatste versie software goed werkt op een 156 uit 2000
De ecu is prima te resetten
grt rogeralfa
Hoi Sebastiaan,Werkt de software ook bij een 145 JTD uit 2000? (Bosch EDC 15C). En zoja worden de foutcodes als tekst weergegeven of als nummers? En heb je er dan ook een lijst van de betekenis van de nummers voor de JTD bij?
Groeten Sebastiaan
Geen probleemEen late reactie ivm vakantie .
Ik denk dat je beter 2 kabels kunt nemen, als je alle bovenstaande eisen hebt. Er is niet veel software (ken alleen die van mezelf...) te krijgen voor de oudere type alfa's. Mijn software werkt alleen maar met de simpele interfaces zoals al eerder beschreven. Mijn software voor kwp2000 werkt ook met diezelfde simpele interface. Voor CAN heb je zeker een andere interface nodig (en andere software).Op dit moment ben ik bezig om een kabel te zoeken/bestellen waarmee ik zoveel mogelijk protocollen kan uitlezen.
Iig kwp2000 voor mijn smart en can voor nieuwe auto's maar ik wil er ook de oudere types Alfa mee uit kunnen lezen.
Weet iemand of dat kan als ik een converter gebruik naar 3 pins en waar deze evt te verkrijgen is?
Heb mijn oog laten vallen op deze ELM327
en deze ELMSCAN 5
Welke zou ik het beste kunnen gebruiken?