27 sept
(binnenkort meer over de 75QV, moet namelijk ook weer een radio in, andere einddemper, mijn zwarte wielen, electrische ramen achter, etc)
zo, we zijn al weer weken verder en heb erg weinig tijd gehad, maar ik wel weer een update geven:
aan de giulia is weinig veranderd, blok ligt nu min of meer te wachten om eruit getakeld te worden
de 75QV is wel iets veranderd
- radio, bekabeling, bass kist, andere nette hoedenplank met andere speakers erin
- windkapje LV gemonteerd (RV moet nog)
- zwarte wielen gemonteerd
(dit moest omdat 1 band van mijn ronals nu een scheur heeft van ongeveer 15cm en het hele loopvlak is losgelaten, denk dat het een combinatie is van oude band en ergens overheen rijden zal zijn geweest)
- andere schijven (brembo geperforeerd) en ferodo ds2500 blokken aan de voorzijde gemonteerd
van het weekend zal ik RV windkapje monteren, electrische ramen achter erin bouwen en een andere einddemper ophalen (nadat ik hem zelf van een andere 75 af sloop) en ga ik zeer waarschijnlijk verder met de giulia (echter heb ik mijn motortakel uitgeleend, niet zo heel slim)
daarnaast heb ik 2 nieuwe gele koni's voor achter binnen. Onderweg zijn nog 2 gebruikte gele koni's voor de voorzijde en een dikkere stabi.
(en het zou geen hobby auto worden
)
ik hoop dat volgende week mijn reserve tussendemper wordt gelast (demper er tussen uit en 2 loze pijpen voor terug), zodat ik ook binnenkort het uitlaat systeem kan omwisselen voor wat meer V6 geluid.... (nu is het bij flink gas geven net een straaljager: tssssjjjgggggggggg Okee, mijn collega kan hem beter nadoen dan dat ik het met typen kan uitdrukken
)
meer plannen heb ik op korte termijn even niet (wil wel verlagen, maar kom nu geregeld in een wijk waar ik nu al amper kan rijden met de drempels)
foto's volgen de volgende keer weer